תל אביב: נתפסה כנופיה שגנבה וסחרה ביותר מ-100 אופניים חשמליים

בשבוע שעבר נעצרו 13 קטינים בחשד שגנבו מעל 110 זוגות אופניים חשמליים וסוללות לאופניים אלו. אתמול נעצרו 3 סוחרים שנהגו לרכוש מהגנבים את האופניים ולמכור אותם בחנויותיהם

3 תושבי תל אביב נעצרו אמש בחשד לסחר באופניים חשמליים גנובים, העלמת מס ושינוי התקן הישראלי המותר לאופנים אלו .

בשבוע שעבר נעצרו 13 קטינים בחשד שגנבו מעל 110 זוגות אופניים חשמליים וסוללות לאופניים אלו. בחקירתם התברר כי את הרכוש הגנוב היו מוכרים לחנויות באזור מגוריהם.

אתמול בצהריים פשטו שוטרי משטרת ישראל ביחד עם פקחי יחידת המע"מ ומשרד התחבורה על 3 חנויות לממכר ותיקון אופניים חשמליים אשר על פי החשד סחרו עם אותם נערים.

בנוסף, בבדיקה שנערכה עי אנשי המע"מ נמצאו ליקויים רבים בדיווחי ספרי ההכנסות של אותם חנויות.

קרא עוד:
[postim]

פקחי משרד התחבורה מצאו גם מספר זוגות אופניים אשר בוצע בהם שינוי בתקן הישראלי, מה שגורם להם לנסוע במהירות גבוהה מהמהירות המותרת לאופניים אלו.

סה"כ הוחרמו מעל 20 זוגות אופניים ועשרות סוללות החשודות כגנובות.

AtnsippS6H6QUwnxaxKsKOuB3ATF6C9DXts0XkvcNat1

ממשטרת ישראל נמסר כי נושא זה של גניבת אופניים חשמליים וסוללות לאופניים אלו ביחד עם רכיבתם הפרועה של רוכבי האופניים כתוצאה משינוי התקן הישראלי, מהווים את אחד הנושאים אשר מפריעים יותר מכל לאזרחים. המשטרה, בשילוב גופי אכיפה נוספים נחושה לטפל בתופעה זו בכל הכלים העומדים לרשותה ותמשיך לבצע פעולות בנושא זה בשיתוף יחידות האכיפה השונות.

המשטרה קוראת לכל אדם אשר נגנבו לו אופניו החשמליים באזור ת"א, ר"ג וגבעתיים ויש ברשותו קבלה עם מספר השלדה של אופניו, לגשת למרחב דן ולבדוק האם אופניו נמצאו.

AuDnO688-IpmhUPHinfuLAnhTtfdpo1ETe0xYjhStmpp

ArpY3xs3bLd8h90KJFMR_atLDwRoJ6-4M_qbadiOuo20

Ar8ZJmZOzn5rlUh-J3kkjab3hZqRWcBrg1gE7t0kf9JB

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו