נתניהו מגיב לגילויים על מנהרות חמאס: "אנו פועלים נגדן בהגנה ובהתקפה"

בשבוע שעבר אישר חמאס כי 7 מפעילי הזרוע הצבאית שלו נהרגו בקריסה מנהרה • במקביל, תושבים ביישובי עוטף עזה מתלוננים על התגברות משמעותית ברעשי החפירה מתחת לבתיהם

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הערב לשורת החשיפות אודות העובדה שארגון הטרור חמאס השלים את היערכותו למערכה הבאה נגד ישראל, בין השאר באמצעות חפירת מנהרות חדירה ותקיפה.

"אנחנו פועלים בשיטתיות ובקור רוח נגד כל האיומים לרבות האיום מהחמאס, גם באמצעים הגנתיים וגם באמצעיים התקפיים, וכמובן שבמידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעוצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה גם במבצע צוק איתן", אמר נתניהו.

הוא הוסיף כי הוא "חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן".

קרא עוד:
[postim]

בשבוע שעבר אישר חמאס כי 7 מפעילי הזרוע הצבאית שלו נהרגו בקריסה מנהרה, שהתרחשה בעקבות מזג האוויר הסוער. במקביל, תושבים ביישובי עוטף עזה מתלוננים על התגברות משמעותית ברעשי החפירה מתחת לבתיהם.

בתדרוך שמסר לאחרונה קצין בכיר בצה”ל לראשי היישובים בעוטף עזה, סיפר כי חמאס שיקם לחלוטין את מערך המנהרות, שנהרס במבצע ‘צוק איתן’ לפני כשנה וחצי.

(צילום ארכיון: פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו