תושבי עוטף עזה דורשים: לבנות מכשול שימנע חפירת מנהרות

"עד היום צה"ל בא ובדק את כל הרעשים ולא מצא שאלה רעשים של מנהרות", אמר ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני • "יהיה לי קל יותר להרגיע את התושבים שלי כשרה"מ ושר הביטחון יכריזו שאין מגבלה להקמת המכשול מול המנהרות"

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, התייחס הערב לאיום המנהרות של חמאס על תושבי עוטף עזה וסיפר כי צה"ל בדק את תלונות התושבים על רעשי חפירה ונקבע כי אין מדובר במנהרות טרור.

"אני לא אומר שאין מנהרות, צה"ל צריך לומר שאין מנהרות. צה"ל צריך לבדוק כל דבר. צה"ל אמור לבוא לכל תושב ששומע רעש ולתת תשובות. עד היום צה"ל בא ובדק את כל הרעשים ולא מצא שאלה רעשים של מנהרות", סיפר ירקוני בראיון לגלי צה"ל.

"צה"ל בעת הזאת יודע מה הוא צריך לעשות כדי למנוע את איום המנהרות – עליו לבנות את המכשול. ראש הממשלה יודע מה צריך לעשות – לאשר את בניית המכשול. זה הפתרון היחיד", הוסיף ירקוני, "יהיה לי קל יותר להרגיע את התושבים שלי כשראש הממשלה ושר הביטחון יכריזו שאין מגבלה להקמת המכשול מול המנהרות".

קרא עוד:
[postim]

אתמול שיגר ראש הממשלה נתניהו מסר מאיים לחמאס בעזה ואמר כי "אנחנו פועלים בשיטתיות ובקור רוח נגד כל האיומים לרבות האיום מחמאס, גם באמצעים הגנתיים וגם באמצעיים התקפיים, וכמובן שבמידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה, אנחנו נפעל בעוצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעוצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה גם במבצע צוק איתן".

(צילום ארכיון: עבד רחים ח'טיב – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו