מטענים, ירי ודקירות: 2 שוטרות מג"ב נפצעו בפיגוע משולב בשער שכם

2 לוחמות מג"ב נפצעו בניסיון לעצור חוליית מחבלים חמושה בנשקים, סכינים ומטעני נפץ באזור שער שכם • הלוחמים הגיבו במהירות וניטרלו את המחבלים שזממו לבצע פיגוע קשה בהרבה • כוחות הנדסה נטרלו מספר מטעני נפץ בזירה

שתי לוחמות מג"ב נפצעו באורח קשה ואנוש כאשר כוח משמר הגבול סיכל פיגוע שיכל להיות חמור ביותר.

שלושה מחבלים ערבים הגיעו לאזור שער שכם במטרה לבצע פיגוע ראווה קשה בתחום העיר העתיקה בירושלים. ברחמי שמים מרובים, צוות לוחמים ממג"ב ירושלים שמוצב במשימת אבטחה באזור, זיהה את המחבלים שעוררו חשד בהתנהגותם וניגש לבודקם.

במהלך הבדיקה בעוד אחד המחבלים מוסר את תעודת הזהות שלו, שלפו חבריו נשקים מסוג קרל גוסטב וסכינים, פתחו בירי ודקירות והצליחו לפצוע שתי לוחמות. הצוות הגיב במהירות והלוחמים ירו וניטרלו את המחבלים. קצין שהגיע למקום ביצע ירי גם הוא והמחבלים נוטרלו.

פיגוע משולב בשער שכם 3

על גופם של המחבלים נתפסו רובים מסוג קרל גוסטב, סכינים ומטעני נפץ שנוטרלו על ידי כוח חבלה מקצועי. כוחות הביטחון אומרים כי אמצעי הלחימה מעידים על פיגוע משולב שנמנע על ידי הלוחמים שהגנו בגופם על תושבי העיר.

קרא עוד:
[postim]

חיים אטיאס מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה ללא הכרה והתחלתי בפעולות החייאה תוך כדי שלזירה הגיעו מתנדבי איחוד הצלה נוספים וכוחות גדולים של משטרה. במהלך הענקת הטיפול החלו הפרות סדר מצד המקומיים שאף ניסו לתקוף את צוותי ההצלה. לאחר שהנערה פונתה יצאנו כלל הכוחות לכניסה לשער שם ממתינים להתפתחויות ועדכון ממשטרת ישראל".

שתי הלוחמות פונו לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נאבקים הרופאים כעת על חייה של אחת מהן השרויה במצב קשה וללא הכרה. מצב הפצועה השנייה מתייצב אך עדיין קשה.

(צילומים: דוברות משטרת ישראל; ג'והנה גירון, יונתן זינדל – פלאש 90)
פיגוע משולב בשער שכם 2

.

.

.

.

.

 

. .

.

.

.

.

.

.

.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו