בצעד חריג: ראש הממשלה ויו"ר הכנסת יגישו תלונה לוועדת האתיקה

נגד חברי הכנסת מבל"ד, ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס, אשר נפגשו עם משפחות מחבלים • המטרה: לא לאפשר לעניין לרדת מסדר היום הציבורי ולאפשר את פסילתם הגורפת לפני הבחירות לכנסת הבאה • אדלשטיין: "זוהי בפועל הסתה לשמה ועידוד לרצח"

פגישתם של חברי הכנסת מבל"ד, ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס, עם משפחותיהם של 10 מחבלים, ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, סיכמו ביניהם כי באופן חריג וחסר תקדים, יגישו יחד תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד הח"כים תומכי הטרור, במטרה שלא לאפשר לעניין לרדת מסדר היום הציבורי ולאפשר את פסילתם הגורפת לפני הבחירות לכנסת הבאה.

"שוחחתי עם ראש הממשלה וסיכמנו כי נגיש יחד תלונה אישית וחריפה לוועדת האתיקה כנגד שלושת חברי הכנסת שקיימו ביקור אצל משפחות המחבלים", מסר אדלשטיין.

קרא עוד:

[postim]

לדבריו, "זוהי בפועל הסתה לשמה ועידוד לרצח. לא יעלה על הדעת שבזמן שאזרחים תמימים נטבחים ברחובות ישראל הולכים חברי כנסת לנחמם ובחוצפה שאין כדוגמתה אף מעזים להביא לפתחה של ממשלת ישראל בקשות של משפחות הרוצחים".

אדלשטיין ציין עוד כי הוא רואה זאת כפגיעה חמורה בכנסת ישראל ובמדינת ישראל ומקווה שהדברים יחלחלו ללבם ותבונתם של שופטי בג״ץ, בפעם הבאה שידונו בעתירה נגד פסילתם של מועמדים לא ראויים לכנסת.

(צילום ארכיון: פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו