צומת תפוח: נעצרה מחבלת שהגיעה במטרה לדקור יהודים

לוחמי מג"ב המוצבים במקום באורח קבע, הבחינו בנערה פלסטינית המתקרבת באופן חשוד לעבר הטרמפיאדות. כשקראו לה לעצור לבדיקה, התעלמה ורק לאחר שדרכו נשק לעברה שמטה את הסכין בו החזיקה

סוכל פיגוע דקירה בצומת תפוח שבשומרון: נערה פלסטינית עוררה את חשדם של השוטרים, הם הורו לה לעצור לבדיקה וגילו סכין מוחבאת על גופה.

האירוע התרחש לפני זמן קצר, בצומת הידועה כמוקד משיכה למחבלים ואשר בחודשים האחרונים אירעו בה מספר פיגועים. לוחמי מג"ב המוצבים במקום באורח קבע, הבחינו במחבלת המתקרבת לעבר הטרמפיאדות. כשקראו לה לעצור, התעלמה והמשיכה להתקדם.

הנערה הפלסטינית נעצרה רק לאחר שמפקד הצוות של אבטחת המחסום דרך את נשקו וכיוון אותו לעברה. הוא הורה לה להרים את ידיה ואז שמטה אל הקרקע את הסכין שהחזיקה.

קרא עוד:
[postim]

בתשאול ראשוני שנערך לה במקום, הודתה המחבלת כי הגיעה לעשות פיגוע דקירה, בהשפעת סרטוני הסתה שבהם צפתה ברשתות החברתיות. החשודה, בת 17 מהכפר קוצרה הסמוך, נעצרה ונלקחה להמשך טיפול וחקירה במשטרה.

מפקד הגדוד ציין לאחר האירוע כי ״ערנות, דריכות ומקצועיות הלוחמים סיכלו ככל הנראה את כוונתה של המפגעת, שהגיעה עד למרחק עשרות מטרים מתחנות ההסעה, שם עומדים באותה העת עשרות מתיישבים שעושים את דרכם למסגרות החינוך ומקומות העבודה״.

(צילום ארכיון: פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו