ליברמן מאשים: "נתניהו ויעלון מרגילים אותנו לטרור"

היום נעשו שלושה ניסיונות לביצוע פיגועים, בחסדי שמיים ללא נפגעים. יו"ר ישראל ביתנו מאשים כי העובדה שזה לא זכה כמעט לסיקור תקשורתי נובע מניסיונם של נתניהו ויעלון להרגיל את הציבור לאירועי הטרור

שלושה ניסיונות לביצוע פיגועי טרור נעשו היום בישראל. לדברי יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, העובדה שזה כבר "עובר ליד האוזן" ולא מעניין כאירוע חדשותי, היא מה שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון רצו שיקרה.

ליברמן אמר כי הדרג המדיני רוצה "שנתייחס לטרור כאל גזירה משמיים, אבל זה ממש לא כך ואסור להתרגל לזה, כי היום זה נגמר בנטרול המחבלים אבל בפעמים אחרות זה נגמר ברצח יהודים. אז אל תוותרו להם, לנתניהו ויעלון, תתבעו את הביטחון שמגיע לכם כי אפשר וצריך לנצח את הטרור".

הבוקר נערך ניסיון לבצע פיגוע דקירה בצומת תפוח שבשומרון. בחסדי שמיים האירוע הסתיים ללא נפגעים והמחבלת נעצרה על ידי כוח של חיילי צה"ל שהיה במקום. בהמשך היום נעשו עוד שני ניסיונות לפיגועי טרור.

באזור שדה כלב שליד הכפר בני נעים, מזרחית לחברון, ניסה נער פלסטיני בן 14 לדקור חייל שעסק בפעילות מבצעית יחד עם כוח צה”ל. החייל השתלט על הנער ועצר אותו במקום.

דקות מעטות לאחר מכן, ניסה מחבל לדקור חיילים בצומת הביתות שבכביש 60, בין כפר תפוח לשכם. המחבל נורה ונהרג בידי החיילים, בטרם הצליח לבצע את זממו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו