קריאה להחרמת יו"ר הכנסת – "מתנחל באדמה פלסטינית"

נציג הרשות הפלסטינית בבריטניה קורא להחרים את נאומו הצפוי של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בפני הפרלמנט הבריטי בנימוק כי הדבר נותן לגיטימציה ל'כיבוש' הישראלי

המאבק הפלסטיני לערעור הלגיטימציה של ישראל בעולם, ממשיך: נציג הרשות הפלסטינית בבריטניה, מנואל הסאסיאן תקף בחריפות את ההזמנה שקיבל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לנאום בפני הפרלמנט הבריטי.

אדלשטיין הוזמן על ידי יו"ר בית הנבחרים הבריטי, ג'ון ברקו, לנאום בפני הפרלמנט. במהלך ביקורו הוא צפוי להפגש גם עם שר החוץ הבריטי. הגורמים הפרו-פלסטינים בבריטניה פתחו בקמפיין בקריאה להחרמתו של יו"ר הכנסת.

בטור שפרסם בעיתונות המקומית, כינה נציג הרש"פ את אדלשטיין: "מתנחל שגר על אדמות פלסטיניות". לטענתו, נאומו מהווה הכרה ומתן לגיטימציה בהמשך ה'כיבוש' הישראלי. עוד הוא מזכיר בטורו כי אדלשטיין תומך בשדולת ארץ ישראל בכנסת.

קרא עוד:
[postim]

בתגובה אמר אדלשטיין: "אני מודה ליו"ר בית הנבחרים הבריטי ג׳ון ברקו על ההזמנה. אני גאה לייצג את הכנסת ומדינת ישראל גם כמתיישב ביו"ש. קריאותיהם לחרם, של גורמים פרו פלסטינים צבועים ומסיתים, לא יניאו אותי מלהופיע בפרלמנט ולספר את האמת של ישראל".

יו"ר הכנסת הוסיף: "משום מה, מעולם לא הפריע לאף אורח רם דרג לשבת מולי בתוך הכנסת בישראל, אולם כשמדובר בטריטוריה שלהם, אז בשביל פופוליזם זול ומציאת חן בעיני גורמים קיצוניים הם מוכנים לייצר כותרות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו