המנהלת מצאה סכין אצל אחת הילדות; חברתה יצאה לדקור יהודים לבדה

כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד ילדה בת 14 מג'בל מוכבר, שנעצרה לפני כשבועיים בשער שכם בעת שניסתה לדקור יהודים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר, כתב אישום נגד ילדה ערבייה בת 14 מהכפר ג'בל מוכבר שבמזרח העיר, שנעצרה לפני כשבועיים בשער שכם בעת שניסתה לדקור יהודים.

​על פי כתב האישום, הילדה הושפעה עמוקות מההסתה הפלסטינית נגד היהודים והחליטה עם חברותיה לבצע יחד פיגוע דקירה נגד מתנחלים או חיילים.

בבוקר יום שני לפני כשבועיים, נטלה שני סכינים ממגירת המטבח בביתה והחביאה אותם בילקוט בית הספר שלה. אחת מחברותיה גם היא עשתה כן, אך במהלך יום הלימודים מצאה מנהלת בית הספר את הסכין בילקוטה והזעיקה מיד את גורמי הרווחה ואת המשטרה.

קרא עוד:
[postim]

לאחר מעצרה של חברתה, החליטה הנאשמת כי תבצע את הפיגוע לבדה. עם סיום הלימודים לא הצטרפה להסעה הקבועה בחזרה לג'בל מוכבר אלא יצאה באוטובוס לכיוון העיר העתיקה. היא החביאה את אחת הסכינים בכיס מעילה ותרה במשך דקות ארוכות אחר קרבן פוטנציאלי.

כשהגיעה לשער שכם, הבחין קצין משטרה בילדה המתהלכת באופן חשוד וביקש שתוציא את ידיה מכיסי מעילה. היא הוציאה בתחילה את ידה השמאלית הריקה, אך השוטר דרש שתוציא גם את היד השנייה. כששלפה את הסכין, השתלט עליה הקצין ועצר אותה במקום, ללא נפגעים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו