תסיסה במפלגת העבודה: "דחיית הפריימריז תכניס את המפלגה למקפיא"

"יש אצלנו יותר מידי בכירים שמנסים, בדרך נכלולית, לבטל את הפריימריז לראשות ושרוצים שנגיע לבחירות הכלליות בלי תהליך של בחירות פנימיות דמוקרטי", האשים ח"כ אראל מרגלית, שמעוניין להתמודד על ראשות המפלגה

על רקע המשא והמתן שמנהלים ביניהם בתקופה האחרונה ראשי מפלגת העבודה, בעניין דחיית הבחירות המקדימות לראשות המפלגה, כפי שמבקש היו"ר יצחק הרצוג, יוצא בכיר במפלגה נגד היוזמה וקורא לקיים את הפריימריז עד לסוף השנה האזרחית 2016.

"לדחות את הפריימריז בשנתיים זה להכניס את המפלגה לפריזר ולהפוך אותה ללא רלוונטית", אמר ח"כ אראל מרגלית. "מפלגה שרוצה לחזור לשלטון חייבת תהליך פתוח ודמוקרטי כדי לקרוא תיגר על נתניהו ולהחליף אותו בהנהגת המדינה", הבהיר חבר הכנסת שהתמודד בעבר על ראשות המפלגה ומעוניין ככל הנראה לנסות את מזלו בשנית.

קרא עוד:
[postim]

"אני קורא להרצוג, ליחימוביץ ולפרץ ולחברים האחרים להחליט ביחד על תאריך לפריימריז עד סוף 2016. יש אצלנו יותר מידי בכירים שמנסים, בדרך נכלולית, לבטל את הפריימריז לראשות ושרוצים שנגיע לבחירות הכלליות בלי תהליך של בחירות פנימיות דמוקרטי", האשים מרגלית.

במענה לשאלה האם יתמודד על ראשות המפלגה, אמר אראל מרגלית: "אין זה סוד שאני שוקל להתמודד על ראשות המפלגה. אני חושב, מתייעץ וברגע שיוכרז תאריך אודיע על כוונותיי באופן ברור ומסודר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו