שלב אחרי שלב: כך נאטם בית המחבל שרצח לוחם מג"ב • צפו

כוחות הביטחון נכנסו לחברון ואטמו את ביתו של איברהים סמיר סקאפי, שרצח את לוחם מג"ב, סמל שני בנימין יעקובוביץ' הי"ד בן ה-19 • מפקד הכוחות שפעלו הלילה היה גם מפקדו של השוטר הנרצח: "זו סגירת מעגל"

בהתאם להנחיית הדרג המדיני, אטמו הלילה לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, כוחות צה"ל והמנהל האזרחי, את ביתו של המחבל איברהים סמיר סקאפי בחברון. סקאפי ביצע את פיגוע הדריסה לפני מספר חודשים, בו נרצח לוחם מג"ב, סמל שני בנימין יעקובוביץ' הי"ד בן ה-19.

הפיגוע התרחש בסוף חודש חשוון השנה, בצומת חלחול שמצפון לחברון. סמוך לשעה 16:00 הגיח המחבל ברכבו לעבר צוות לוחמי משמר הגבול שפעלו במקום ופגע בעוצמה רבה בבנימין הי"ד, הלוחמים שעמדו בסמוך פתחו באש וחיסלו את הדורס.

קרא עוד:
[postim]

השוטר שנפצע אנושות הובהל לבית החולים במצב קשה, שם נלחמו הרופאים על חייו במשך חמישה ימים, אך הוא נפטר בכ"ט בחשוון. אחריו הותיר הורים, שתי אחיות ואח.

מפקד הפלוגה שהוביל את הכוחות בביצוע האטימה, שהיה גם מפקדו של בנימין יעקובוביץ', ציין: ״אני חושב שהלילה זו סגירת מעגל, במסר ברור לכל פעילי הטרור ומשלחיהם, שלמרות הכאב והקושי שחווינו עם לכתו של בנימין ז״ל, כוחות הביטחון יגיעו וימצו את הדין עם כל פעיל טרור״.

עוד הלילה ביו"ש: כוחות צה"ל, לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז ש"י עצרו 18 מבוקשים פלסטינים, החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. בנוסף, בפעילות לאיתור אמצעי לחימה בעיירה עזון, מזרחית לקלקיליה, נתפסו נשק ציידים מאולתר ומספר סכינים.

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו