ערבי דקר ופצע אברך חרדי בפתח תקווה • הדוקר חוסל במקום

בכניסה לחנות בשוק העירוני בעיר פתח תקוה, דקר ערבי אברך חרדי שפונה לבית החולים • המשטרה חוקרת האם מדובר בפיגוע על רקע לאומני • הערבי הדוקר נוטרל על ידי השוטרים שמיהרו להגיע לזירה

חשד לפיגוע דקירה בעיר פתח תקוה: ערבי דקר אברך חרדי בכניסה לחנות בשוק העירוני. מהמשטרה נמסר כי בודקים את כל כיווני החקירה.

כוחות ההצלה שמיהרו להגיע למקום העניקו טיפול ראשוני לפצוע. הוא פונה באמבולנס של מד"א לבית החולים בלינסון בעיר. שוטרים שהגיעו למקום נטרלו את הדוקר.

קרא עוד:
[postim]

ממד"א נמסר: "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר כבן 35 במצב בינוני בהכרה מלאה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון".

מתנדב זק"א יוסי לנדאו שהגיע בין הראשונים למקום מספר: קיבלתי קריאה במוקד זק"א על פיגוע דקירה ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, הגעתי למקום תוך זמן קצר, ומצאנו יהודי חרדי פצוע מדקירות בפלג גופו העליון, המחבל שככה"נ עקב אחר היהודי ובהיכנסו לחנות משקאות נכנס אחריו ודקר אותו.

תושבים במקום אזרו אומץ ועוד בטרם הגעת הכוחות הראשונים למקום חסמו את פצעי הדקירה, עוז רוחו של הקרבן הדהים אותי כאשר חסם את המחבל ולקח מידו את הסכין וכשהמחבל ניסה לפגוע בו שוב דקר אותו בחזרה והוא מת מפצעיו.

לאחר שהפצוע פונה מהמקום על ידי ניידת טיפול נמרץ לקבלת טיפול רפואי בביה"ח, נשארנו במקום ולאחר שכוחות הביטחון סיימו את עבודתם נכנסנו לחנות ועטפנו את המחבל עם שקית שחורה, ומטפלים כעת בממצאים במקום.

חובש בכיר במד"א עזריאל גרוס שהגיע ראשון עם אופנוע מד"א למקום מספר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר חרדי כבן 40 יושב כשהוא בהכרה מלאה וסובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיעה מהר למקום ופינתה אותו לבית חולים תוך כדי המשך טיפול רפואי. בסמוך שכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנוטרל".

נתי אוסטרי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנפגע יחיד שנדקר בפלג גופו העליון בכניסה לחנות בשוק העירוני. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני"

"לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון כשהוא בהכרה. בוצע ירי לעבר הדוקר שנשאר בזירה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לטיפול ובדיקה של משטרת ישראל".

אריאל פרץ מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "הייתי בחנות סמוכה ושמעתי זעקות של אזרחים על אירוע חריג בכניסה לשוק. כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והיה בהכרה. בסיוע מתנדבים נוספים הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים בלינסון שבסמוך. כוחות משטרה סגרו את הזירה עד לקביעת מותו של הדוקר ובדיקת הממצאים בזירה".

צילום: קבוצת החדשות החמות. וידאו: חדשות 24

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו