גם השר כחלון תומך בחוק לגירוש משפחות המחבלים

התמיכה בחוק לגירוש משפחות המחבלים לעזה או לסוריה מתרחבת • יו"ר מפלגת כולנו הודיע על תמיכה בחוק ואמר כי זהו "כלי יעיל ואפקטיבי למיגור גל הטרור" • אחדות מפתיעה בתמיכה בחוק בין הקואליציה והאופוזיציה

גם סיעת כולנו תתמוך בהצעת החוק לגירוש משפחות המחבלים. במהלך סיור שקיים היום בצפון אמר שר האוצר משה כחלון: "כחבר קבינט בטחוני אני תומך בגירוש משפחות מחבלים כאמצעי הרתעה משמעותי למיגור גל הטרור".

כחלון הוסיף: "כממשלה אסור לנו לקבל את המצב הנוכחי שבו אזרחים נדקרים ברחובות ואנחנו פועלים בכל הכוח ובכל הפעולות הנדרשות על מנת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחים. צריך לנקוט בכל האמצעים שימגרו את הטרור ועל פי ההערכות הביטחוניות גירוש משפחות מחבלים הוא כלי יעיל ואפקטיבי".

קרא עוד:
[postim]

לדברי שר האוצר, "אם יש סנקציות חמורות יותר שימליצו לנו עליהן כוחות הביטחון כאפקטיביות ומרתיעות צריך לנקוט גם בהן ואני אתמוך כמובן. התגברנו כבר על תקופות קשות יותר בעבר ונתגבר גם על התקופה הזאת".

את הצעת החוק שיזם שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ”ץ, לגירוש משפחות מחבלים, הגיש אתמול ח"כ דוד ביטן, יו”ר ועדת הכנסת, אשר יוביל גם את מהלך החקיקה בכנסת. על החוק חתמו נציגי סיעות הליכוד, הבית היהודי, כולנו, ש”ס, יהדות התורה, ישראל ביתנו ויש עתיד. חברי הכנסת החרדים החתומים על החוק, הם ח”כ אורי מקלב מיהדות התורה וח”כ יואב בן צור, יו”ר סיעת ש”ס בכנסת.

הצעת החוק מגיעה על רקע הצורך לייצר הרתעה אפקטיבית מול גל טרור היחידים המתגבר ותאפשר גירוש משפחות מחבלים שהיו שותפות במעשה או בידיעה לאקט הטרור, לפניו, במהלכו או אחריו. הצעת החוק כוללת שני חלקים: ביטול אישור שהיית קבע למשפחות מחבלים תושבי ישראל כולל תושבי ירושלים, ותיחום מקום מגורים והרחקה למשפחות מחבלים מיהודה ושומרון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו