הרג המחבל בחברון: החייל הצהיר לפני הירי כי "הדוקר צריך למות"

המחבל נורה למוות 11 דקות לאחר שנפצע קשה מירי החיילים, בעת שדקר את אחד מחבריהם • החייל שירה בו לא היה במקום כלל בשעת הפיגוע, אלא הגיע מספר דקות לאחר מכן עם רכב החפ"ק

בעיצומה של הסערה הציבורית אודות החייל שירה למוות במחבל פצוע בחברון, בבוקר יום חמישי האחרון, מתפרסמים פרטים חדשים מהתחקיר המבצעי של צה"ל, אשר מלמדים כי החייל הנסער הרג את המחבל בכוונה תחילה, למרות שלכאורה לא חש כל סכנה.

התקרית החלה כפיגוע דקירה 'שגרתי'. שני מחבלים התקרבו לעמדת צה"ל בתל רומיידה ודקרו את אחד החיילים בכתפו. חבריו של החייל המותקף ירו בהם מיד, חיסלו את האחד ופצעו קשה את חברו.

לאחר 6 דקות הגיע למקום רכב חפ"ק, כדי לפקח על פינוי הפצועים ולסיים את האירוע ללא תקריות נוספות. אחד החובשים שהגיע עם הקצינים הסתובב במקום נסער ועל פי עדות אחד מחבריו, הוא אמר לו כי "מחבל שדוקר חבר שלנו צריך למות". 5 דקות נוספות חלפו והחייל לקח את נשקו וירה בראשו של המחבל הפצוע קשה מטווח של 4 מטרים.

מפקד הפלוגה שהופתע מהפעולה, שאל את החייל מיד לאחר מכן מדוע ירה וזה השיב לו כי "מחבל צריך למות". המ"פ הרחיק את החייל מהמקום ודיווח למפקד הגדוד שלו על הירי. המג"ד המשיך לדווח בשרשרת הפיקוד ועדכן את מפקדיו הבכירים ואת המשטרה הצבאית החוקרת, עוד בטרם פורסם תיעוד הווידאו של ארגון 'בצלם', שעורר את הסערה.

העיתונאי טל לב-רם חושף כי בידי צה"ל 3 סרטונים נפרדים המתעדים את האירוע מזוויות שונות. בצבא מתייחסים לעניין בחומרה רבה והחייל נעצר עוד באותו היום בחשד לרצח.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא בסך הכל עשה טובה למחבל, תארו לעצמכם החבר שלו יגיע עד לחזיר שלהם מוחמד ימ"ש ויקבל את 70 ….. ויכנס אתם לגן עדן וחברו יימק לו בבית החולים הציוני, אז בסך הכל עזר לו להגיע לתכלית שכל פלסטיני רוצה להגיע לשם וב"ה החייל הצדיק עזר לו וחסך ממנו את המתח של עוד כמה שנים שישתקם ויוכל לנסות שוב להגיע לפסגה ולהיות אצל מוחמד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו