איך מתכוננים באגף התנועה של משטרת ישראל לל"ג בעומר?

אגף התנועה במשטרת ישראל נערך בימים אלה לחגיגות ל"ג בעומר על ציונו של הרשב"י במירון • נהגים, הישמרו לכם • כל הפרטים

מפקד משטרת התנועה הארצית, ניצב משנה אמנון איצקוביץ, אמר לפני הצהריים (ד') בתדרוך לעיתונאים, כי בימים אלו נשלמות ההכנות של אגף התנועה לקראת אירועי ל"ג בעומר במירון.

לדבריו, כ-950 שוטרי תנועה גוייסו למבצע ל"ג בעומר, ויהיו פרוסים בכבישים רבים החל מהיציאות מהערים ובעיקר בכבישי הצפון ובכבישים העוטפים את מירון.

קרא עוד:

[postim]

איקוביץ הוסיף כי משטרת התנועה תתן דגש מיוחד יחד עם סיירת האופנועים על כל נושא בטיחות בנהיגה. "אני קורא לאזרחי ישראל העולים למירון, לשמור על כללי נהיגה, עירנות, כיסא בטיחות ועוד" אמר איצקוביץ והוסיף כי "המשטרה לא תתפשר בנושאים אלו. כמו כן יושם דגש על שעות הנהיגה של נהגי חברות ההסעות והאוטובוסים".

לדברי איצקוביץ, המשטרה הגדילה השנה את כמות הרכבים אשר יוכלו לחנות בחניונים ספסופה, פרוד ועין זיתים, כאשר יוקמו מחסומים רבים במעגלים נרחבים, כדי לכוון ולהזרים את התנועה ולמנוע עומסים מיותרים. במשטרה צופים כי החל בערב ל"ג בעומר יום ד' ועד למוצאי ל"ג בעומר בחצות, יעלו כחצי מיליון איש למירון.

במשטרה קוראים לציבור להשתמש בתחבורה הציבורית, כאשר עדיפות עליונה תנתן לאוטובוסים בדרכי ההגעה למירון. דגש מיוחד יושם השנה בנושא "סחר האישורים" הניתנים לאוטובוסים אשר לא מורשים לעלות להר ובדרך זו עוקפים את האיסור.

"הנפקנו השנה אישור מיוחד אשר לא ניתן להעברה ואוטובוס אשר יתפס אם אישור מזוייף יטופל בחומרה ובהתאם" זיים איצקוביץ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו