הגר"ש כהן לדרעי: "אין לך שומר יותר טוב מהקב"ה"

תמיכה מבית: נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן התקשר אל יושב ראש המפלגה השר אריה דרעי בכדי לחזקו ולעודדו בעקבות הבדיקה שנפתחה בעניינו

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שלום כהן התקשר אל השר אריה דרעי לחזק אותו "תמשיך בעבודת הקודש שלך".

הרב כהן הוסיף וברך את השר דרעי ״מי שעושה טוב למען הציבור, השם שומר עליו״. הגר״ש חיזק והוסיף – ״אין לך שומר יותר טוב מהקב״ה. תמשיך בעבודת הקודש שלך למען עם ישראל״.

כזכור אמש נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה הורה על בדיקה הקשורה בעניינים פליליים לכאורה בהתנהלותו של דרעי. במסיבת עיתונאים שערך דרעי הבוקר הוא פנה אל הגורמים הרלוונטיים לזרז את קצב הבדיקה.

קרא עוד:
[postim]

“בעקבות הפרסומים של אתמול בלילה בתקשורת, שהפתיעו אותי לגמרי”, פתח דרעי, “פניתי ליועץ המשפטי לממשלה וביקשתי ממנו בכל לשון של בקשה, שבכל מה שקשור לשמי, אני מבקש להסיר את צו איסור הפרסום ושאני עומד לרשות כל גורם שבודק, בכל רגע ובכל שעה, לענות מה שצריך לענות. אני שמח שהיועץ המשפטי פעל אתמול כפי שפעל.

“בקשתי האחת והיחידה: כדי שאוכל להמשיך לעבוד, להזדרז ולעשות כמה שיותר מהר להסיר את הספקות. כפי שאמרתי, אני וכל מי שקשור אליי מוכנים לענות, לעזור ולתת להם לעשות את העבודה שלהם. רק בבקשה ללחוץ על הגז לעשות את זה יותר מהר. אני, כפי שאתם רואים, ממשיך לעבוד כרגיל”.

(קרדיט צילום: יונתן סינדל FLASH 90ׂׂ)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו