באמצע החתונה: החתן שבר את ידו ופונה לבית החולים

באמצע חתונה שנערכה באולם בעיר בני ברק, העלו את החתן על הכתפיים והוא נפל ושבר את ידו • הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה, משם שוחרר כעבור שעה קלה וחזר לחתונה.

במהלך חתונה שהתקיימה הערב למזל טוב בעיר בני ברק, העלו חבריו של החתן על הכתפיים, כפי הנצפה בחתונות רבות. אך הפעם זה הסתיים בצורה קצת פחות משמחת. החתן נפל ושבר את ידו.

מתנדבים של ארגוני ההצלה וכוננים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים מעייני הישועה בעיר. לאחר שעה קלה, שוחרר החתן מבית החולים והוא חזר להמשך הריקודים בחתונתו.

מדוברות איחוד הצלה נמסר על חתן שנפל מגובה בשמחת החתונה באולמי 'ארמונות חן' בבני ברק. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו טיפול רפואי.

יהודה יוסקוביץ מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום החתן סבל משבר בידו לאחר שנפל מגובה כשהעלו אותו על הכתפיים בכדי לשמחו. לאחר שהענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה והתלוותי אליו בכדי לפעול מקרוב שהוא ישוחרר בקרוב בכדי לחזור לאולם להמשך שמחת החתונה".

בארגון איחוד הצלה קוראים לאור הישנות מקרים מעין אלו בחודשים האחרונים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות שיגרמו ח"ו להפר את השמחה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו