שעת כדור הארץ: החל מהשעה 8 המדינה תוחשך

אירועי "יום כדור הארץ הבינלאומי" יגיעו לשיא בשעה 8 כאשר אזרחי ישראל (לפחות חלקם) יכבו את האורות למשך שעה • יהיה חשוך

שעת כדור הארץ תצוין היום (א') החל מהשעה 20:00, ב-22 ערים בישראל. במסגרת האירוע כל אזרחי המדינה התבקשו לכבות את האור למשך שעה.

בישראל, כיבוי האורות בערים המשתתפות יתבצע בהדרגה, כדי לא לגרום נזק למערכת החשמל. כיבוי האורות יחל בתל אביב יבנה וירוחם בשעה 20:00, והערים האחרות יצטרפו מדי 10 דקות.

קרא עוד:

[postim]

כבר בשעה 20:00 יכבו את האורות בערים תל אביב, יבנה וירוחם. ב-20:10 יכבו את האורות בחיפה, קרית ים, יקנעם, עכו, מעלות תרשיחא, מודיעין וגבעת שמואל. ב-20:20 יכבו את האורות בנתניה, הרצליה, גבעתיים, אשדוד ודימונה. ובשעה 20:30 יכבו את האורות ברעננה, ראש העין, הוד השרון, חולון, אילת, נס ציונה ובת ים.

שעת כדור הארץ היא קמפיין גלובלי המתקיים זו השנה השישית במאות ערים ברחבי העולם. הפרויקט נועד להגביר את המודעות להשפעות של השימוש באנרגיה על האקלים של כדור הארץ ולאחריות של האדם בשמירה על משאבי הטבע. בעולם כיבו את האורות כבר ב-1 באפריל אך בישראל עושים זאת היום, במסגרת "יום כדור הארץ הבין-לאומי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

…..

הנשמה מחפשת סיפוק לקיים איזה 'מצוה', משהו שכובל אותה ולא נותן דרור לנפש הבהמית, אבל מה לעשות שהמסכנים הללו מוצאים לכך פורקן בדברים שונים ומשונים, ה' ירחם ויפקח עיניהם בקיום התורה והמצוות שאין דומה להם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו