הסתה בהלווית המחבל שרצח את הרב קרישבסקי הי"ד

בניגוד לסיכום שהושג מראש, השתתפו מאות פלסטינים בהלווית המחבל שרצח את הרב קרישבסקי הי"ד לאחר שישראל השיבה את גופתו • השר ארדן הורה לעצור את השבת הגופות

למרות הסיכום הברור מול משטרת ישראל, לפיה החזרת גופות המחבלים לבני משפחותיהם הינה על תנאי שהלוויות תתקיימנה עם מספר מצומצם של משתתפים, בהלוויית המחבל שרצח את הקדוש רבי ישעיהו קרישבסקי הי"ד, השתתפו מאות פלסטינים.

על פי תיעוד שפירסמו אנשים שהשתתפו בהלווית המחבל שהתקיימה הלילה במזרח העיר ירושלים, מחוץ לבית הקברות התאספו מאות שהסיתו בצעקות "אללה אכבר" ו"בדם ואש נפדה את פלסטין".

בעקבות הפרסום הורה השר לביטחון פנים גלעד ארדן לעצור את החזרת גופות המחבלים ממזרח ירושלים. השר ארדן אמר: "נחשפתי כעת לתמונות המקוממות מההלוויה הלילה במזרח ירושלים, שבה הופרו תנאי המשטרה וההתחייבויות של משפחת המחבל, ונערכה הלוויה מרובת משתתפים עם קריאות להסתה ותמיכה בטרור. משפחות המחבלים שיקרו לבג"ץ, לאחר שהתחייבו לעמוד בדרישות המשטרה וחבל שבג"ץ האמין להן, ולחץ על המשטרה למסור את הגופות עד הרמדאן".

הוא הבהיר כי הנחה מיידית את המשטרה לעצור את החזרת גופות המחבלים. "אני מקווה שבג"ץ ייחשף גם כן לתמונות ההסתה שאסור שייקרו בשום מקום ובטח לא בירושלים בירת ישראל".

כזכור, המחבל, אבו ג'מל, עובד בזק, ביצע פיגוע דריסה ודקירה ורצח את הרב ישעיהו קרישבסקי מירושלים. הוא דרס נוסעים בתחנת אוטובוס באמצעות רכב החברה ולאחר מכן יצא ממנו והחל להכות פצועים בגרזן עד שנורה על ידי מאבטח.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אסור היה לשים שם פצצה

הורה לעצור..
עד להודעה חדשה….!

קרישבסקי חי וקיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו