דוד הילד: זה גזירה משמיים. לאף אחד אין ביטוח

דודו של אליה ויינגוט ז"ל שנפטר אתמול לאחר שנשכח על ידי אביו ברכב, סיפר כי הרכב הוחנה במקום בולט, אך למרות זאת אף עובר אורח לא הבחין שהתינוק נשכח באוטו

אליה ויינגוט ז"ל, בן השנה וחצי נשכח אתמול על ידי אביו ברכבו בשכונה חרדית בעיר אשדוד. כאשר אביו נזכר מבנו, כבר היה מאוחר מידי. הוא הזעיק את כוחות ההצלה אך הם נאלצו לקבוע במקום את מותו של הפעוט שאיבד את הכרתו ברכב.

דודו של התינוק מצד האם, יעקב ישראל, התייחס היום לאירוע וטען כי מקרים טראגיים כאלה יכולים לקרות לכל אחד. "אחותי ראתה את כל התגובות, היא אמרה לי למסור שהיא לא כועסת על אף אחד ושהיא מתפללת שזה לא יקרה לאף אחד", אמר לחדשות 10.

"אנשים חושבים שיש להם ביטוח. אנשים שואלים 'איך זה יכול לקרות?'. דברים כאלה אין להם הסבר. אנשים מגיבים, אנשים לא מבינים, אנשים חסרי דעת", הוא הוסיף, "הם לא מבינים שדברים כאלה יכולים לקרות, כי זו גזירה מהשמיים. כשגזירה נגזרת זה פשוט מגיע ולא שואלים שאלות. זה לא שבן אדם שכח, דברים כהווייתם".

קרא בנושא:
טרגדיה באשדוד: פעוט חרדי נשכח ברכב, איבד הכרה ומת

האמא כותבת לבנה שנשכח ברכב: "תספר לי שזה חלום"

דודו של אליה ז"ל סיפר כי הרכב הוחנה במקום בולט, אך למרות זאת אף עובר אורח לא הבחין שהתינוק נשכח באוטו. "הוא כבר שם שני ילדים בגנים. זה לא שהוא החנה במקום חשוך, מקום שאף אחד לא רואה, הוא החנה בכביש ראשי, ליד תחנת אוטובוס, תמ"א 38, אנשים עוברים ושבים, ואף אחד לא ראה. למה? לא שואלים שאלות", הוא אמר.

"זו פשוט גזירה מהשמים, אנחנו מקבלים את הכל באהבה. זה קשה מאוד ושאף אחד בעולם לא יתנסה בכזה ניסיון. שכל אחד יקבל על עצמו חיזוק, משהו, כל עם ישראל צריך להשתתף ולכאוב את הכאב של השני, במקום לבקר ולתת עצות", הוסיף הדוד.

עוד הוא אמר: "בואו נהיה אחים לרגע, אנחנו עם ישראל, אנחנו יהודים וצריכים לדאוג אחד לשני במקום להגיב. כאילו שזה יעזור או ישנה, או שפעם הבאה זה לא יקרה, או שלמישהו אחר זה לא יקרה. שכל אחד יעשה בדק בית אצל עצמו, האם אצלו זה לא יכול לקרות".

הדוד המשיך לתאר את השתשלשות האירועים וציין כי האב היה עייף בשל אורח חייו. "גיסי לומד בכולל ועובד כל היום, הוא יוצא לעבודה כדי לדאוג לבית ובלילה הוא שומר על גחלת של לימוד תורה, בקושי ישן", הוא סיפר, "החיים שלנו זה התורה. הוא הלך ללמוד, חזר, לקח את הילדים והילד הזה פשוט נעלם לו מהעיניים. אחרי שלוש שעות הוא התעורר, קם, ופתאום נזכר שהוא לא ראה את הילד. הוא מיד רץ לאוטו, לי הוא אמר שזה היה כמו רוח סערה, הוא לא הרגיש את המדרגות שהוא יורד. הגיע לאוטו וראה את מה שראה".

"אנחנו לא מלאכים, אלא בני אדם, זה יכול לקרות לכל אחד", הוא המשיך, "התחושות קשות, זה מאוד טרי. האבא לא מעכל. הוא בכה כל הלילה, הוא לא מאמין שזה קרה לו. אנשים כתבו בתגובות 'כן, גם לי זה קרה, אבל נזכרתי אחרי עשר דקות'. אז הוא נזכר אחרי עשר דקות, כי השם ריחם עליו. פה זה לא קרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו