אביו של ראש הממשלה הובא למנוחות

מאות אנשים בהם ראשי המדינה הגיעו להר המנוחות בירושלים להשתתף בהלוויתו של פרופ' בנציון נתניהו. ראש הממשלה נפרד מאביו: "הייתה לי זכות נדירה לומר לך עוד בחייך כמה אני אוהב אותך ומעריץ אותך"

מאות אנשים ובהם ראשי המדינה, שרים, ח"כים ואישי ציבור הגיעו הערב (ב') להר המנוחות בירושלים ללוות למנוחות את אביו של ראש הממשלה, בנציון נתניהו.

כאמור, בטקס השתתפו בכירי המדינה בהם נשיא המדינה שמעון פרס, הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, שר הביטחון ברק, ובני משפחתו של נתניהו. בין המספידים היו נכדיו של בנציון נתניהו והנשיא פרס. ראשון עלה לדבר ראש הממשלה.

קרא עוד:

[postim]

"אבא יקר ואהוב שלי איך אוכל לתאר את כל מה שהענקת ליוני, לעידו ולי?", אמר בכאב נתניהו לאביו שמת היום בגיל 102. "את התמיכה ברגעים הקשים ביותר, את העובדה שאתה ואמא שמרתם על שפיותכם כשחייו של יוני נגדעו?".

גם נשיא המדינה, שמעון פרס, הספיד את אביו של ראש הממשלה: "כשליבו נדם, ציפיותיו לא תמו, הלך מאיתנו מורה גדול שהשאיר אחריו מנהיג בעמו, יודע תורתו". לאחר מכן, פנה הנשיא לראש הממשלה ואמר לו: "אבא כתב היסטוריה, ואתה עושה אותה עם אותה תחושה ומורשת. אני יודע שליבך שבור היום אבל רוחך איתנה".

יש לציין, כי סיעות האופוזיציה בכנסת משכו את הצעות האי אמון בממשלה שהיו אמורות להיות מוגשות היום להצבעה, וזאת בעקבות אבלו של ראש הממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו