אבוטבול בהשקת הפארק: "בית שמש היא עיר הילדים"

"בשנה הקרובה יוקמו 13 פארקים שכונתיים בשכונות החרדיות", הבטיח ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול

שני פארקי משחקים חדשים נחנכו בשכונות החרדיות בבית שמש, בעלות כספית גדולה ובהשקעה סביבתית מושלמת, בהשתתפות ראש העיר משה אבוטבול, חברי המועצה מרדכי דירנפלד ויגאל חדד, ובהשתתפות גדולה של חתני השמחה הלא הם למעלה מ-1500 ילדים והוריהם שבעצם בואם סיפקו את התשובה המושלמת להשקעה הגדולה של העירייה בהקמת פארקים חדשים אלו.

הפארקים החדשים ממוקמים בלב השכונות החרדיות בעיר, האחד בקריית בעלזא, והשני ברחוב רבי טרפון שבשכונת רמת בית שמש ב'. שתי הגינות החדשות מאובזרות במיטב המתקנים החדישים והמשוכללים, ובמשטחי גומי יקרים לנוחות ובטיחות הציבור.

ראש העיר משה אבוטבול שהתכבד לגזור את הסרט ולחנוך את פארקי המשחקים החדשים אמר למול הילדים הרבים שהגיעו להשתתף בחנוכת הגינות: "אני שמח לראות כי ההשקעה הייתה משתלמת, ואכן הגינות הללו ינוצלו בצורה המקסימאלית וישמשו את אלפי הילדים, כן ירבו, שמאכלסים את השכונות".

ראש העיר ציין במעמד כי במסגרת 'שנת המהפכה הירוקה' עליה הכריז בישיבת התקציב השנתי, הוקם צוות מקצועי שבוחן את צרכי הגינות בכל שכונות העיר, ומרכיב מפת פארקים שכונתיים חדשה שבה מושם דגש על המקומות בהם יש צורך דחוף להקמת גינות נוספות.

בדבריו הוא אמר, כי "בית שמש היא עיר הילדים, למעלה מ-50% מתושבי בית שמש הם ילדים, וכעירייה המשרתת את כלל התושבים עלינו בראש ובראשונה לקחת בחשבון את צורכי הילדים ואת הגינות החשובות מאוד להתפתחותם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו