התלמידים התחזו למחבלים – המאבטח שלף לעברם אקדח

לא מצחיק: שני תלמידים מבית ספר במרכז הארץ התחזו למחבלים וגרמו למהומה וחרדה אמיתית בקרב התלמידים האחרים. מאבטח ביה"ס שהוזעק למקום שלף אקדח לכיוון "המחבלים" עד שהתברר כי מדובר בתלמידים

מתיחה מסוכנת: שני תלמידי בית ספר במרכז הארץ החליטו למתוח את חבריהם, אלא שהמתיחה הזאת התבררה כחסרת אחריות ומוגזמת.

התלמידים, בני 10 ו-13, נכנסו לשיעור של תלמידי כיתה א' כשהם עוטים מסכות ואוחזים בידיהם אקדח וסכין דמה. התלמידים המבוהלים סברו כי מדובר באירוע טרור אמיתי ובכיתה התפתחה מהומה של ממש.

בעקבות המהומה הוזעק מאבטח בית הספר לטפל באירוע. המאבטח כבר שלף את נשקו בכדי לנטרל את ה"מחבלים", ואז התברר כי היתה זו מתיחה בלבד.

מאוחר יותר הוזעקה למקום משטרה והיא החלה בחקירת האירוע

הנהלת בית הספר פרסמה מאוחר יותר הודעה להורים בה נאמר: "היום התרחש בבית הספר ארוע חריג בסביבות השעה 11:00 כאשר כל התלמידים למדו בכיתות. שני רעולי פנים במסיכות קפצו מהגדר לגג כיתת החינוך המיוחד. השניים המשיכו לעבר גני הילדים הסמוכים. מיד הפעלנו את כוחות הביטחון והתברר שמדובר במעשה קונדס של ילדים שהמשטרה לקחה מאוד ברצינות ומטפלת בנושא".

ואילו ממשרד החינוך נמסר: "מעשה הקונדס של שני התלמידים חמור וחריג ביותר, ולמרבה המזל לא הסתיים באסון. הצוות החינוכי של בית הספר פעל מיידית, ובעקבות האירוע מתקיימות בכיתות פעילויות חינוכיות, כדי לחדד את סוגיית ה"משחקים האסורים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בישראל לא עושים את הבדיחות האלה. זה עלול לעלות בניטרול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו