ברק השיק את הקמפיין של 'עצמאות' ועקץ את לפיד

אהוד ברק פתח רשמית את הקמפיין של מפלגת העצמאות • "באנו להפריך את השמועות על שריון בליכוד", אמר

שר הביטחון אהוד ברק כינס הבוקר (ד') מסיבת עיתונאים והצהיר כי מפלגת העצמאות בראשותו תרוץ בנפרד בבחירות הקרובות שייערכו ככל הנראה ב-4 בספטמבר. ברק עקץ את יאיר לפיד: "באנו לפה בלי פרומפטרים, אך עם רקורד".

כפי שדווח ב-JDN, לפיד ערך אמש את הכינוס הרשמי הראשון של מפלגתו כאשר משני צדדיו מסכים שקופים המציגים את הטקסט, סטייל נשיא ארצות הברית.

"באנו לכאן לומר לכם שעצמאות רצה בבחירות", אמר ברק והוסיף, "אנחנו אומרים לאזרחים: בואו איתנו בדרך המלך. שמים את המדינה במרכז בכל התחומים".

קרא עוד:

[postim]

"באנו להפריך השמועה שאנחנו משוריינים או לא רצים. אנחנו רצים עצמאית עם מפלגת העצמאות. בחירות זה לא פרק הדחה בתוכנית ריאליטי".

ברק החליט כנראה לרוץ על הטיקט הביטחוני "בתת הכרתי דרושה יד יציבה מנוסה על ההגה, היד שלנו היא יד כזו ואנו קוראים לאזרחים להצטרף אלינו כדי שאני אמשיך לכהן בעמדה של השפעה וכוח בממשלה הבאה כשר ביטחון".

אמנם בסקרים האחרונים מפלגת העצמאות לא עברה את אחוז החסימה, אך בסקר שפורסם הבוקר בערוץ 10 קיבלה עצמאות 3 מנדטים. "אני מכיר את הסקרים", אמר ברק והזכיר לכולם איפה הייתה קדימה לפני שלושה חודשים. "הבוקר ראיתי בערוץ 10 שהעצמאות קפצה לשלושה מנדטים. אנחנו מתגאים בזינוק הזה".

בהתייחסו לפרישתה של ציפי לבני, אמר ברק כי "היא אדם שבסך הכול תרם לתחום המדיני-ביטחוני, ואני מקווה שאנשים כמוה יהיו במערכת הפוליטית. אולמרט איננו, רמון איננו, ציפי עזבה. הבדידות קשה לי, אך אני פה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חבל שהוא לא השיק את המפלגה הזו ביום העצמאות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו