יחימוביץ' רוצה להחליף את נתניהו: "זה לא בלתי אפשרי"

יחימוביץ': "האלטרנטיבה היחידה לשלטון נתניהו היא מפלגת העבודה, ואני לא אומרת זאת מהרהורי ליבי, הציבור קובע כך"

"מפלגת העבודה עברה תהליך מדהים ובלתי נתפס: מארבעה עד שבעה מנדטים בסקרי עבר ועד למפלגה השנייה בגודלה בסקרי ההווה", כך אומרת יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' בראיון לגלי צה"ל.

יחימוביץ' הדגישה כי "האלטרנטיבה היחידה לשלטון נתניהו היא מפלגת העבודה, ואני לא אומרת זאת מהרהורי ליבי, הציבור קובע כך".

עוד באתר:

[postim]

לדבריה, "הציבור רואה במפלגת העבודה מפלגה שהוא חוזר אליה ומחזק אותה, ומדובר במגמה, לא הבלחה חד פעמית. ההצבעה בבחירות הללו הולכת להיות אידיאולוגית, והדרך הסוציאל-דמוקרטית שלנו היא דרך שהציבור מתחבר אליה".

להחליף את השלטון

השאיפה הראשונה של המפלגה, לדברי יחימוביץ', היא להחליף את השלטון. "למרות שזה נשמע קשה זה לא בלתי אפשרי", הסבירה ונימקה, "צריך לזכור שנתניהו הוא לא מונרך שנמשח על ידי כוח-על, אלא הוא פוליטיקאי שנבחר, ואפילו לא ברוב קולות. לכן, לא צריך לוותר על השאיפה להחליף את ראש הממשלה הקפיטליסטי ביותר שהיה למדינת ישראל".

לדבריה, האופציה השנייה, במידה ולא תצליח להביס את נתניהו, היא להצטרף לקואליציה. יחימוביץ' הבטיחה כי תהיה חלק רק מממשלה שתעשה שינוי כלכלי-חברתי משמעותי ותהליך מדיני. "לא נחמם כיסאות, כפי שעשתה המפלגה בסיבוב הקודם. אם נראה שלא כך, לא נפחד לעמוד גם באופוזיציה – היא לא סיביר", הבהירה.

סקרים מחמיאים לעבודה

לפי סקר 'טלסקר' שפרסם הבוקר 'מעריב', נתניהו מקבל 31 מנדטים, יחימוביץ' 18, ולפיד ומופז עם 11 מנדטים. ישראל ביתנו: 12 מנדטים בלבד.

בעיתון 'הארץ' מתפרסם סקר השואל "מי לדעתך המועמד המתאים יותר לראשות הממשלה?". נתניהו זוכה ל-48%, יחימוביץ' 18% ומופז רק 6%.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו