הילד זעק 'מחבל' – המאבטח החרדי חתר למגע וחיסל אותו

עדי ראיה לפיגוע בנתניה משחזרים את רגעי האימה: "ראינו אדם רץ עם סכין, רק בנס הוא לא הגיע לאזור הבאסטות" • במשטרה משבחים את התגובה המהירה שהביאה לחיסולו

פיגוע הדקריה בנתניה: מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ילד ראה את המחבל דוקר את הגבר והאישה והחל לצעוק "מחבל, מחבל". בתגובה החל המחבל לרדוף אחריו, אולם מאבטח חרדי שעובד בסופרמרקט סמוך גילה תושיה, ירה בו וחיסל אותו.

מי שסייע בנטרול המחבל הוא פקח עירוני שהיה בקרבת מקום. "כל הכבוד לאזרחים ולאנשי החוק שפעלו ביד אחת להכנעת המחבל ובכך מנעו אסון גדול יותר", הוא אמר מאוחר יותר.

אחד מעדי הראיה לפיגוע שחזר בראיון לאתר YNET את ההתרחשויות: "ראינו מחבל שרץ עם סכין גדולה ביד תוך שהוא קורא קריאות בערבית. פקח התחיל לרדוף אחריו, הוא קילל את הפקח ואז התחלנו שלושה חברים לרוץ אחרי המחבל. במקום היה חרדי ששלף את האקדח שלו, אמרנו לו שמדובר במחבל ושיירה בו. הוא ירה כמה פעמים והמחבל התמוטט. שמרנו עליו שלא יזוז עד שבאה משטרה ומד"א. אנשים בשוק נכנסו ללחץ וחלקם ברחו מהמקום בבהלה. מזל שהצלחנו לתפוס אותו כי אחרת הוא היה נכנס לאזור הבסטות ואזרחים רבים עושים במקום את הקניות שלהם".

עוד בנושא:

אברך נפצע קשה בפיגוע בנתניה; המחבל חוסל

פרמדיק מד"א ארז אנגל וחובש רפואת חירום במד"א שלומי פילו טיפלו בפצועים: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה. על המדרכה שכב גבר כבן 40 דקור בפלג גופו העליון כשאזרחים עוצרים לו את הדימום. תוך כדי שאנחנו מטפלים בו ומעלים אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ הוציאו אלינו מהשוק פצועה נוספת כבת 62 כשהיא בהכרה מלאה וסובלת גם כן מפצע דקירה בפלג גופה העליון".

ואילו ראש עיריית נתניה, מרים פיינברג, אמרה: "אני מאחלת החלמה מהירה לפצועים, ומקווה שיחזרו במהרה לשגרת החיים. וגם מחזקת את ידיהם של כוחות השיטור העירוניים, כוחות הביטחון וכל מי שסייע בנטרול המחבל. נתניה ידעה בעבר אירועים קשים, וזהו מקרה הדקירה השני בחדשיים האחרונים. זהו מעשה שפל של מחבל שכל מטרתו לפגוע בישראלים באשר הם, תוך רצון לשבש את מהלך החיים שלנו. אנו, תושבי נתניה, לא ניתן לרוצח שפל לשבש את מהלך החיים בעיר וכפי שאמרתי בעבר, את המנגינה של נתניה איש לא יצליח להפסיק".

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 19:05 הגיע גבר בן 40 תושב שוויכה-טול כרם לצומת הרחובות ששת הימים- שוהם בנתניה , דקר אזרח בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח בינוני-קשה. החשוד המשיך בריצה לכיוון השוק, דקר אישה בפתח מספרה ופצע אותה באורח קל. החשוד המשיך בריצה לתוך השוק כאשר אזרחים שהיו במקום ניסו לעצור אותו תוך השלכת חפצים עליו. אזרח חמוש באקדח התקרב לחשוד, ירה לעברו וניטרל אותו.

הפצועים הועברו לטיפול רפואי בבית החולים לניאדו ונקבע מותו של הדוקר בשטח. חקירת האירוע מתנהלת במשטרת ישראל ושב"כ".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן היום היה תורה של נתניה!
עד לנתניה הם הגיעו!
עכשיו הם הגיעו כבר לנתניה!
ובכן מוחמד מחר באיזה עיר?

דייי! זה באמת פחד, לא שפוי רק תפילות!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו