טראמפ פותח בקמפיין בארץ – שכר יועץ גם למגזר החרדי

300,000 בעלי זכות בחירה לבחירות בארה"ב מתגוררים בישראל ודונלד טראמפ ינסה להשיג או קולם מתוך תקווה כי ישפיעו על תוצאות הבחירות לטובתו • ירח טוקר ידברר עבור החרדים

בצל הירידה בסקרים, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ משיק קמפיינים גם במדינות מחוץ לארצות הברית בהם מתגוררים בעלי זכות בחירה רבים מתוך תקווה שכך יצליח לפלס את דרכו לתוככי הבית הלבן.

אנשיו של המועמד הרפובליקני שכרו את שירותיו של צביקה ברוט, לשעבר כתב ידיעות אחרונות בכנסת, המשמש כיום יועץ פוליטי ואסטרטגי. שמו של ברוט הוזכר בעבר כמועמד לתפקיד דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך הוא ויתר על התפקיד.

בשבוע שעבר הגיע ברוט לוועידת המפלגה הרפובליקנית בקליבלנד, שם נפגש עם בכירים במפלגה ועם מקורבי טראמפ וסוכם כי יעמוד בראש הקמפיין בישראל. יועצת התקשורת לקמפיין תהיה דנה מזרחי, לשעבר דוברת השר נפתלי בנט ויועצת תקשורת בלשכת שר הביטחון אהוד ברק.

גם הציבור החרדי נחשב בעיני צוותו של דונלד טראמפ והם שכרו יועץ מיוחד אשר ינהל את הקמפיין המגזרי. מדובר בירח טוקר, דוברו של יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, אשר מייעץ תקשורתית גם לרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו שליט"א.

בהודעת צוות הקמפיין נכתב כי "הנטיה של הבוחרים האמריקנים בישראל היא לתמוך בטראמפ, בגלל היותו פרו-ישראלי ובגלל הצוות האוהד לישראל שמקיף אותו. מספיק שעשרת אלפים קולות של תושבי אוהיו או פלורידה בישראל יגיעו להצביע, והדבר יכול להכריע את הניצחון במדינה הזו אם התוצאה תהיה צמודה כפי שנראה כעת בסקרים. לכן, ישנה חשיבות בפרט בקרב אותם ישראלים ששייכים למדינות המתנדנדות".

                                 לסיקור נרחב ממערכת הבחירות בארצות הברית לחצו כאן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו