שוב: נהג חצה את הצומת באור אדום וגרם לתאונה • צפו

פחות משבוע לאחר התאונה הקטלנית בצומת פורדיס, שוב תועד נהג שחוצה את הצומת באור אדום וגורם לתאונה • הפעם זה נגמר בפצועים קל בלבד • צפו בתיעוד המקומם

לא לומדים לקח: בשבוע שעבר נהרגו 3 בנות משפחה בתאונה מחרידה בצומת פורדיס. מחיר הדמים הכבד, כמו גם העובדה שהתאונה נגרמה בשל רשלנות פושעת של נהג משאית – זעזעו את המדינה.

היום, 5 ימים אחרי, שוב נגרמה תאונה באותו צומת ומאותה הסיבה: נהג שחצה את הצומת באור אדום התנגש במכונית חולפת. בנס זה נגרם בפצועים באורח קל בלבד. צפו בתיעוד

בתוך כך, בערוץ 2 דווח הערב כי לנוכח העליה התלולה במספר התאונות שנגרמות בשל חציית צומת באור אדום, שוקלת המשטרה להגביר משמעותית את האכיפה בתחום, לרבות רישות של כל הצמתים המרכזיים בארץ במצלמות.

כזכור, תאונת דרכים קשה שהתרחשה בשבוע שעבר בצומת פורדייס, כאשר משאית התנגשה ברכב פרטי בו נסעו חמשה בני משפחה שהיו בדרכם לביתם ביפו בעת ששבו מחתונה בצפון.

אחת הנשים נהרגה במקום ואילו האשה הנוספת והתינוקת אותרו במקום כשהן ללא דופק ונשימה, הן פונו לבית החולים במצב אנוש שם כאשר כל הדרך נעשו בהן פעולות החייאה אולם למרבה הצער נקבע מותן בבית החולים.

בזירה אותרו עוד שני נפגעים ברמות פגיעה שונות, כאשר מדובר בבעליהן של הנשים שאחד מהם חולץ מהרכב טרם פינויו לבית החולים, באמצעות כוחות כיבוי שהוזעקו למקום.

מעצרו של נהג המשאית שתועד כשהוא חוצה את הצומת באור אדום, הוארך בבית המשפט ובמשטרה טוענים כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול.

תיעוד מזעזע: נהג המשאית חוצה באור אדום ומועך את הרכב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו