הילולת האר"י: הושלמו ההכנות לקליטת האלפים לרגל יום ההילולא

במשטרה נערכים לקליטת ההמונים החל מהערב וקוראים לציבור האלפים לנסוע אך ורק בשבילי הגישה המסומנים וכמו"כ להצטייד בבקבוקי מים בשל עומס החום הצפוי באזור

בימים האחרונים הושלמה היערכות העסקנים, לקליטת עשרות אלפי האנשים מכל רחבי הארץ שיעלו ביממה הקרובה לפקוד את בית החיים הישן בעיר צפת לרגל הילולת האר"י הקדוש זצוק"ל.

כבר בשעות אלו מורגשת הנהירה ההמונית לציון הקדוש, ובעיריית צפת בשיתוף כוחות הביטחון וההצלה, נערכו מבעוד מועד לקליטת ההמונים בכל האמצעים הנדרשים, כאשר העסקנים דאגו מבעוד מועד להסדיר את דרכי הגישה לרווחת העולים להשתטח בקברו של הצדיק.

בשל תנאי מזג האוויר הקשים, ארגוני החסד ועסקני הצבור אף הסדירו במקום אספקה של שתיה קרה לרווחת המוני העולים.

חבר עיריית צפת ונציג אגודת ישראל בעיר הרב אליעזר לזר הי"ו, סיפר על ההיערכות המאסיבית של כוחות הבטחון וההצלה ואמר כי "מקווים שהכל יעבור בשלום ושיתקבלו תפלותינו ברחמים וברצון".

ממשטרת ישראל נמסר, כי "לקראת ההילולא יאבטחו שוטרים רבים את העולים לציון הקדוש, זאת על מנת לאפשר לציבור הרחב לעלות באופן בטוח מתוך מחויבות לשמירה על ביטחון הציבור ושלומו, בדרכים המובילות לעיר צפת ולבית העלמין שבה".

מדוברות אגף המשטרה קוראים לציבור "שלא לטפס על גדרות, מעקות ולנוע אך ורק בדרכים ושבילי הגישה המסומנים להולכי רגל ולא להידחק בקרב ההמון".

עוד קוראים לציבור, "כי בשל החום הכבד יש להצטייד בבקבוקי מים ולהרבות בשתיה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו