ב'סלטי שמיר' מאיימים: נתבע את מפעל הטחינה 'הנסיך'

במסיבת עיתונאים שכינס, חשף מנכ"ל החברה: כי "רק אתמול בערב, אחרי 17 ימים, הם הודיעו לנו על התקלה בעקבות הביקור של משרד הבריאות" • מוקדם יותר הודיעה החברה כי תפצה את הלקוחות

לאחר שמשרד הבריאות עצר את השיווק במפעל טחינת "הנסיך" עד להודעה החדשה ובמקביל הוצא צו השמדה למוצרים החשודים כנגועים בסלמונלה אשר מצויים במפעל. מודיע כעת מנכ"ל חברת "סלטי שמיר", עמי גיא, כי החברה תתבע את "טחינת הנסיך".

במסיבת עיתונאים שכינס אמר גיא, כי "רק אתמול בערב, אחרי 17 ימים, הם הודיעו לנו על התקלה בעקבות הביקור של משרד הבריאות", טען גיא והבהיר כי "המוצרים שנמצאים כרגע על המדפים תקינים לחלוטין וניתן לקנותם ללא חשש. בימים הקרובים נחדש את אספקת המוצרים".

"במהלך החודשים האחרונים השקענו מיליוני שקלים במפעל שלנו – הן בציוד והן בהגדלת הצוות שלנו והכל במטרה שהמוצרים שלנו יהיו איכותים. לצערנו טחינת הנסיך לא היו כנים איתנו למרות שהם ידעו שיש בעיה". אמר גיא והדגיש כי "כפי שבדקנו – כפי שציינתי קודם המוצרים שהיו במודפים היו תקינים".

"עשינו בדיקות מדגמיות למוצרים שלנו ולא מצאנו סלמונלה. עם זאת, נקטנו באמצעי זהירות והחלטנו להסיר את המוצרים מהמדפים", אמר.

יצויין כי גם במשרד הבריאות הודיעו על תלונה שתוגש נגד חברת "טחינת הנסיך" לאור הרשלנות שגילתה החברה בפרשה.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, הודיע במסיבת עיתונאים שכינס בנושא הסלמונלה במפעל הטחינה "הנסיך", כי "אחרי השימוע שיתבצע נפעל בהליכים משפטיים, כולל הגשת תביעה משפטית בבית המשפט המחוזי מחוז צפון, על אפשרות של סכנה לבריאות הציבור".

עפיף טאנוס, מנכ"ל חברת טחינת הנסיך אמר עם פרסום הפרשה,כי הוא לוקח אחריות מלאה על התקלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו