מופז מגיב לביקורת: מבחן התוצאה הוא הקובע, ואני אעמוד בו

יו"ר קדימה הגיב לביקורת על הצטרפותו לממשלת נתניהו, ואמר כי "יש רגעים שבהם מנהיגות מקבלת החלטות לא פופולריות"

שאול מופז הוכה שוק על ירך לאחר המהלך שרקם יחד עם נתניהו והכניסה לממשלה. היום (ה') הגיב מופז בדף הפייסבוק לביקורת שהוטחה בו: "יש רגעים שבהם מנהיגות מקבלת החלטות גם אם הן לכאורה אינן פופולריות. אני לא אדיש לביקורת הנוקבת שהועלתה כאן בעמוד ובאמצעי התקשורת בימים האחרונים, אבל נוצרה כאן הזדמנות היסטורית להוביל מהלכים משמעותיים לטובת הציבור הישראלי".

קרא עוד:

[postim]

לדברי מופז "היה זה חוסר אחריות לפספס את ההזדמנות הזו. האחריות עליי ועליי בלבד, מבחן התוצאה הוא הקובע, ואני אעמוד בו".

הפוסט שפירסם מופז קיבל מאות תגובות. גולש בשם יניב גולדשטיין החזיר למופז: "העניין העצוב. שאפילו אתה לא מאמין לעצמך, בינתיים לך ושאל את אהוד ברק איך מרגיש פוליטיקאי שהוא כבר לא רלוונטי. תהנה מהשנה וחצי שקנית לך. בנובמבר הבא נתראה בקלפי".

גולש אחר אמר כי "קיבלת החלטה נבונה אמיצה ונכונה. מבחן התוצאה הוא שקובע. אפשר להבין את התסכול של העיתונאים והפרשנים מטעם, שמביטים כיצד נציגי הברנז'ה התקשורתית העומדים בראש מפלגות כיום, לפיד ויחימוביץ', נדחקים לשוליים ומאבדים גובה בקצב מסחרר. עשית מעשה נכון ואמיתי. עלה והצלח בכל הכוח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעשה שלא יעשה איך יכולתה עבור כםא ושר ללא תיק ורק ממל מקום למכור מפלגה שלמה בושה וחרפה אם ציפי רצתה לשבת על אותו כיסא היתה קונה זאת עם הדתיים תמורת בצע כסף אבל היאמלא עשתה זאת ועל כך אני מוריגד לה את הכובע. על מעשדה זה אתה תצתער וביום הדין אתה תשלם את המחיר והציבור ישפוט אותך ויזניח אותה לזרןעןתיו של שותפיך. אני מקוה ומאחל לציפי שתקים מפלגה חדשה או תצטרף למלגה אחרת וכל אלה שבגדתה בהם ינטשו אותך ותישאר בודד ואחר כך נראה מי יבוא לעזרתך תיתבייש לך בושה וחרפה אני בכל אופן לא מצביע לקדימה אם אתה בראשה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו