"סרטון ערוך, מסולף ומגמתי; ח"כים תקפו לפני שצפו בו"

סערת אלשיך • בנו של המפכ"ל מגיב בחריפות לביקורות שהוטחו באביו וטוען: הפגיעה בקהילה האתיופית היא תוצאה של תקשורת עקומה שסילפה את דבריו רק כדי להציגו כגזען • בפנים: דבריו המלאים של המפכ"ל • צפו ושפטו

סערת דבריו השנויים במחלוקת של מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, מוסיפה להעסיק גם הבוקר את התקשורת והפוליטיקאים בארץ, כשבסביבתו של אלשיך משמיעים טענות קשות נגד הסרטון הערוך והמגמתי שהוצג בתקשורת ואינו משקף – לדבריהם – את דעתו האמיתית.

בוידאו: דבריו המלאים של אלשיך. צפו ושפטו

בנו של אלשיך, שהפיץ את הסרטון המלא, כתב בכאב: "בתקשורת פורסם סרטון קצר, ערוך, מגמתי ומסלף. אי אפשר להבין לא נכון את הנאמר, אחרי שמקשיבים לתשובה המלאה. (השאלה עצמה חסרה, ומתחילה מהתשובה)".

הוא הוסיף: "לצערי כל חברי הכנסת שלנו לא התביישו ללהג עוד לפני שראו את הסרטון המלא. אבא שלי, עד 2 בלילה, בילה בשיחות טלפון.

לא כי האירוע פוגע לו ב'שם'. ולא כי בלגן מסכן לו את התפקיד. (כי זה לא. פשוט כי כולם סביבו, וכל מי שנכח באולם, יודע, שזה פשוט לא מה שהוא אמר. ואיך שהציגו את זה, אלו פשוט לא דעותיו)".

לדבריו, "כבר בתחילת התפקיד שלו הבנו שהוא לא מתרגש מהתקשורת. מה שכן חורה לו, זה הפגיעה בקהילת יוצאי אתיופיה….הנתק שנגרם כתוצאה מתקשורת עקומה, והפגיעה בקהילה שלימה, שהטעו אותה לחשוב שהמשטרה גזענית ורוצה ברעתם".

את דבריו הוא סיים בכך ש"זו הסיבה שהוא שוחח עם ראשי הקהילה עד 2 בלילה. אחד אחרי השני. כדי לצרף אותם לאחד, להתחבר, ולא להיות שותפים למהלך האנרכיסטים, שמשחקים בקהילה. הנזק שנגרם לקהילה הוא עצום! הוא מחזיר את כולנו כמה צעדים אחורה ברצון שלנו לחבר את כולנו לרקמה אנושית אחת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני בעד המפכ"ל המציון
עושה עבודה מצוינת ויעילה
ומחזיקים לו אצבעות על זה שהוא לא שם על התשורת אלא מתעלם ממנה. כך נאה וכך יאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו