מסתמן: הבדיקות בעניינו של רה"מ יסגרו בתוך כחודש

לאחר אינספור בדיקות וחקירות של גורמים רבים בכללם אנשי הסגל לשעבר שעבדו במשרד רה"מ, מסתמן כי רובן של החקירות יסגרו עד לסיום מועד תקופת החגים • עם זאת קיים עדיין חשש לפלילים בתיק אחד שטרם מוצה הבדיקה בעניינו

לאחר רצף הדיווחים שהתפרסמו בשבועות האחרונים על החקירות שמתנהלות נגד רה"מ בעניינים הקשורים לטוהר המידות. הערב מתפרסם לראשונה, כי רוב הפרשיות הנבדקות, צפויים להיסגר בתוך כחודש, יחד עם זאת עדיין ייתכן כי רה"מ יזומן לצורך מתן עדות.

הפרשן המשפטי ברוך קרא חושף הערב, כי עד לסיום מועד תקופת החגים, רוב תיקי נתניהו יסגרו ויגנזו וכי כך לפחות מעריכים גורמים בסביבתו של היועה"מ לממשלה.

באשר לבדיקות עצמן, רוב אלו שעוסקים בפרשה כולל היועה"מ עצמו וכן הצוות המשפטי שמלווה את הבדיקות סבורים כי התנהלותו של נתניהו בפרשיות שנבדקו בעייתית ללא כל ספק, מדובר בהתנהלות שמצביעה על נהנתנות, וכן בעיות בטוהר המידות אך אלו עדיין לא עולים לכדי חשדות לפלילים.
הפרשות שכן דבק בהם ניחוח פלילי, כבר נכללים תחת סיווג "חוק ההתיישנות", (כדוגמת פרשת א' כרמון שכיהנה כמזכירתו של רה"מ בזמן שכיהן כיו"ר האופוזיציה).

עם זאת ישנו תיק אחד שעדיין חי ובעל פוטנציאל פלילי, אם כי טרם ידועים פרטים נוספים על מהותה של החקירה משום שהתיק איננו מהפרשות שפורסמו עד כה.

בפרשה זו, המשטרה עדיין אוספת עדויות ומסמכים מגורמים שונים בחו"ל בתקווה שאלו יכולים להועיל בענין.

בקרב גורמי החוק נשקלת ברצינות האפשרות כי רה"מ יזומן למסור עדות, אין מדובר בחקירה באזהרה. אך במידה ורה"מ אכן יזומן הרי שמדובר בצעד חריג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו