ארונו של פרס הוצב ברחבת הכנסת • הציבור הגיע להיפרד

אזרחי ישראל יוכלו לחלוף על פני ארונו של פרס עד לשעה 21:00 • מחר בשעות הבוקר יחל טקס ההלוויה ברחבת הכנסת בהשתתפות מנהיגים רבים מרחבי העולם • וגם: מהו השיר העתיק מבית סבא, אותו ביקש פרס לשיר במהלך הלווייתו?

ארונו של הנשיא התשיעי שמעון פרס שהלך לעולמו אתמול לפנות בוקר, הגיע הבוקר לרחבת הכנסת.

הארון, שהועבר מצריפין לרחבת הכנסת, לווה על ידי אנשי הרבנות הצבאית, כאשר עם הגיעם לשערי המשכן, קיבלו את פניהם אנשי משמר הכנסת שליוו את הארון והציבו אותו במקום המיועד כשאנשי הרבנות הצבאית אומרים פרקי תהילים.

על פי לוח הזמנים המיועד, הרי שבשעה 9 בבוקר צפוי להתקיים במקום טקס הנחת זרים על ידי ראש הממשלה, הנשיא ויו"ר האופוזיציה, כאשר מיד לאחר מכן ועד לשעה 9 בערב יוכלו כלל אזרחי ישראל החפצים בכך, להגיע למשכן הכנסת וכאמור לחלוף על פני הארון.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כבר הודיע, כי במידה ויהיה צורך והדבר יתבקש, הרי שיוארך זמן המעבר מעבר לשעה 21:00, כך שלא יהיה אזרח שירצה לחלוק כבוד אחרון לפרס שלא יתאפשר לו הדבר.

פרס ייטמן מחר בחלקת גדולי האומה בהר הרצל בירושלים. כאשר טקסי ההלוויה וההספדים יחלו בשעה 9:30 בבוקר, וטקס הקבורה יחל בשעה 12:00 בצהריים.

יצויין, כי בני משפחת פרס יישבו שבעה ב'מרכז פרס לשלום', ביום שישי, במוצ"ש וביום ראשון עד כניסת החג, היות ועל פי ההלכה, כניסת החג פוסקת את ה'שבעה'. הרי שנבחנת האפשרות לאפשר לאזרחי ישראל לבוא ולנחם את ילדיו של פרס גם לאחר החג.

הבוקר סיפר חמי פרס בנו של הנשיא התשיעי, כי אביו ביקש את ילדיו לפני מותו כי עז רצונו שבמהלך טקס ההלוויה יושר הניגון 'אבינו מלכינו' העתיק והאהוב עליו, שמזכיר לו את 'יום כיפור' בצל סבו הרב צבי מלצר ואת זכרונות ילדותו בעיירה ווישנייבה.

בוידאו: ארונו של פרס עושה את דרכו לכנסת בליווי שיירה נשיאותית

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה בכניסה לכתבה יש סימן של וידאו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו