נתניהו נפגש הערב עם נשיאה לשעבר של ארה"ב ביל קלינטון

מדובר בביקור נימוסין שהתקיים עם סיום הביקור של קלינטון ברחבת הכנסת, שם חלק כבוד אחרון לנשיא התשיעי וידידו הוותיק שמעון פרס • מחר צפוי רה"מ להיפגש עם מנהיגים נוספים מרחבי העולם • לא תתקיים פגישה עם אובאמה

בצל ההכנות לקראת הגעת האורחים רמי הדרג מרחבי העולם להשתתף בהלווית הנשיא לשעבר שמעון פרס, נפגש הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בירושלים עם הנשיא ה-42 של ארה"ב ביל קלינטון, שהגיע הבוקר לישראל על מנת לחלוק כבוד אחרון לידידו הוותיק שמעון פרס.

בפגישה השתתפו גם מ"מ ראש המל"ל יעקב נגל וכן מקורבו של נתניהו עו"ד יצחק מולכו.

מדובר בביקור נימוסין שנערך כמחווה עבור נשיאה לשעבר של המעצמה הגדולה בתבל וידידתה של ישראל. קלינטון חתם בספר האורחים, ומלשכת רה"מ נמסר כי המפגש היה לבבי וחמים.

הבוקר חשף מרטין אינדיק מי שכיהן כשגריר ארה"ב בישראל בתקופתו של קלינטון כנשיא, כי בבחירות שהתקיימו בשנת 96' ארה"ב התערבה במערכת הבחירות בישראל ופעלה בצורה אינטנסיבית למען בחירתו של שמעון פרס לראשות הממשלה, ניסיון שכידוע בסופו של דבר נכשל לאחר שנתניהו נבחר בהפרש של עשרות אלפי קולות בלבד.

גם מחר צפוי לראש הממשלה לו"ז צפוף שרובו ככולו יתמקד במפגש עם מנהיגים רבים מרחבי העולם שמגיעים ארצה כדי להשתתף בהלוויה, מנהיגים רבים ביקשו להיפגש עם נתניהו לאחר ההלויה אולם עד כה ידוע על היענות רק לחלק מהם. זאת בשל יום שישי המתקצר והשבת העומדת בפתח.

רה"מ לא ייפגש עם אובאמה שצפוי לעזוב את ישראל מיד לאחר סיום טקס ההלוויה.

עם סיום פגישתו של נתניהו עם קלינטון, נועד רה"מ עם שרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו