אלי ישי זועם: "נמאס מההתייפיפות של הפוליטיקאים"

"מה פתאום עלינו לייצר למהגרים מאפריקה מקומות עבודה", נזעק אלי ישי לנוכח אמירתו של מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו

"מה פתאום עלינו לייצר למהגרים מאפריקה מקומות עבודה", נזעק הבוקר (א') שר הפנים אלי ישי לנוכח אמירתו של מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, "נמאס מההתייפיפות של אנשים ובהם פוליטיקאים", אמר ישי.

"מקומות עבודה ישרישו אותם פה, תהיה להם ילודה וההצעה הזאת רק תגרום לכך שיבואו לפה עוד מאות אלפים", הסביר שר הפנים בראיון שהעניק לגלי צה"ל. "אני חוזר על מה שאמרתי: עלינו לכלוא את כולם או לגרש את כולם עם מענק עזיבה. ברגע שהם יכנסו לכלא, לא ירצו לבוא לפה יותר".

עוד באתר:

[postim]

ישי הוסיף כי הוא "לא אחראי למה שקורה באריתריאה וסודן, אלא האו"ם. מי שלא יעזוב מרצון יגורש או למדינתו או למדינה שלישית תמורת תשלום. אני רוצה שכולם יסתובבו ברחוב ללא פחדים וחששות".

ישי הסביר כי "בקרב המסתננים יש ילודה של מאות אלפים, והחלום הציוני נגנז. אני לא מתחרט על מילה שאמרתי".

בתוך כך, בישיבת ממשלה חגיגית לכבוד יום ירושלים הבוקר, השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', העלה לדיון את נושא המסתננים. כולם מודים כי מדובר בפצצה מתקתקת, לא רק בשל אירועי האלימות בה מעורבים המסתננים, אלא גם בשל החשש מפני אפשרות שיחברו לארגוני טרור.

אזרחי ישראל זועמים לנוכח ריבוי הפליטים המסתובבים בישראל, המסכנים את שלום הציבור בשל אירועי הפשיעה הרבים בהם הם מעורבים. ורק עמותות השמאל, המבקשות להילחם במדינת ישראל היהודית, מספקות הגנה לאותם מהגרים בלתי חוקיים מסוכנים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו