הנשיא מתערב? ריבלין שוחח עם כחלון וביקש ממנו לפעול נגד 'חוק המואזין'

במקביל במהלך מפגש עם חברי כנסת התבטא ריבלין בחריפות נגד החוק ותהה "מה החוק הזה אומר בכלל? עכשיו צריך להרגיע, ולא להתסיס" • ריבלין גילה כי ארדואן הפציר בו לפעול בנושא

נשיא המדינה ראובן ריבלין הידוע כמתנגד חריף ל'חוק המואזין' שוחח הערב בטלפון עם השר משה כחלון הידוע גם הוא כמי שמסתייג מהצעת החוק, והפציר בו שלא להסכים לכל הצעת פשרה סביב הנושא, זאת במטרה למנוע מהקואליציה את גיבוש הרוב הדרוש לצורך העברתו מחר בקריאה טרומית.

נזכיר כי במהלך מפגש עם מנהיגי דת יהודים ומוסלמים במשכן הנשיא לפני ימים אחדים,ביטא הנשיא את הסתייגותו מהחוק וסיפר לנוכחים, "אני בנו של מתרגם הקוראן, ששמר תרי״ג מצוות ואני מכיר את הצורך להלך בין התפרים".

נזכיר כי רק לפני ימים אחדים דווח שבמהלך טקס האזכרה השנתי לנשיא חיים נבון, נתקל ריבלין בכמה חכי"ם ממפלגות הקואליציה וגער בהם על תמיכתם בהצעת החוק.

"למה צריך את החוק הזה? מה החוק הזה אומר בכלל? עכשיו צריך להרגיע, ולא להתסיס" תקף ריבלין וגילה לנוכחים כי זה עתה שוחח בטלפון עם נשיט טורקיה ארדואן על מנת להודות לו על מטוסי הכיבוי שטורקיה שיגרה לישראל,ובשולי השיחה הזכיר ארדואן את "חוק המואזין" והתלונן על התחושה כי ישראל מנסה להצר את רגלי המוסלמים.

נראה כי הנשיא לקח מעט קשה מדי את דבריו של עמיתו הטורקי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנשיא יושב לו בבית בלי לשמוע את כואבי בטן שערבים צועקים ברמקולים,וכל זה הוא לכבוד שלו אז מה לא עושים לכבוד!! שכל זמן זה לא נוגע בו לא היכפת לו חוצפן אחד ושחצן תן קצת גב לאזרחים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו