המשטרה עצרה חשוד בהעברת הטלפונים לח"כ גטאס

בתום מעקב ממושך הודיעה המשטרה כי הצליחה לשים את ידה על הגורם שהעביר לידיו של ח"כ גטאס את הטלפונים לשם העברתם למחבלים הכלואים בישראל • המשטרה לא תבקש הארכת מעצר נוספת לגטאס

התפתחות בפרשת הברחת הטלפונים הסלולאריים של ח"כ גטאס.

לאחר כשבוע מאז נחקר גטאס בפעם הראשונה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר האדם שהעביר את הטלפונים לידי גטאס כדי שזה יעבירם לידי המחבלים הנמצאים במאסר.

המדובר בתושב זמר בן 51, אחיו של המחבל וליד דקה השפוט למאסר עולם בגין חטיפתו ורציחתו בעינויים, של החייל משה תמם בשנת 84'.

הבוקר יובא החשוד לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, בבית משפט השלום בראשון לציון.

נזכיר כי גטאס נעצר בסוף השבוע האחרון, לאחר שביקר בכלא את המחבל וליד דקה, כאשר בחיפוש שנעשה על גופו של דקה עם סיום הביקור, נתפסו 12 טלפונים ניידים אותם העביר לו גטאס.

בראיון שהעניק אתמול לגל"צ, נשאל פרקליטו של גטאס "מדוע מרשו אינו מגלה מי העביר לו את הטלפונים", והשיב כי "הוא לא צריך לעבוד בתור מלשן של מדינת ישראל".

יצויין, כי אתמול בזמן הארכת המעצר בבימ"ש השלום בראשל"צ, השיב גטאס לשאלות העיתונאים ואמר, "כשאשתחרר, אדבר ועוד איך אדבר".

בנוסף הבהיר גטאס במהלך החקירה, כי יהיה מוכן לעימות עם האסיר וליד דקה, אך לא יהי מוכן להפלילו בעימות אלא רק את עצמו.

היום צפוי גטאס להתייצב לדיון נוסף בהארכת מעצרו, לאחר שאתמול נענה השופט באופן מזערי לבקשת המשטרה שביקשה הארכת מעצר של ארבעה ימים, השופט כאמור החליט להסתפק בהארכת מעצר של יממה בלבד והעיר, כי קיים מרחק רב בין החשדות שיוחסו לגטאס בהארכת המעצר הראשונה לאלו הקיימות בתיק כעת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו