גטאס: "אם הייתי יודע שיש בזה טלפונים לא הייתי מכניס"

גטאס שהודה בחקירתו כי העביר למחבלים מעטפות בניגוד לחוק תוך ניצול חסינותו, מכחיש שידע כי המעטפות שהעביר הכילו טלפונים סלולריים - "אני שולל מבחינת הרמה הרציונלית, שבמעטפות האלו שלקחתי היו 12 טלפונים״

ח"כ באסל גטאס שהודה בחקירתו בהעברת פריטים למחבלים הכלואים בבתי הכלא בישראל, מכחיש כי ידע כי מדובר בהעברת טלפונים סלולריים. לטענתו, "אם רק היה מעלה בדעתו כי במעטפה שהועברה לידיו מוחבאים מכשירים סלולריים הרי שהיה מסרב בתוקף להעביר זאת אל יעדם".

בראיון טלפוני לעיתון "הארץ" אמר גטאס הנמצא בימים אלו במעצר בית, ״לא הייתה לי שום סיבה לחשוד, ואני עדיין שולל מבחינת הרמה הרציונלית, שבמעטפות האלו שלקחתי היו 12 טלפונים״

עוד הוסיף גטאס כי ״זה לא מסתדר לי. גם האיש עמו נפגשתי, וגם האדם שמסר לי את המעטפות לא היתה לי שום סיבה לחשוד שיש בתוכו טלפונים".

גטאס הוסיף, כי גם במדיה ויתברר שהמעטפות אכן הכילו טלפונים, הרי שבכל מקום בעולם עומדת לחשוד חזקת החפות, ואילו כאן קורה בדיוק ההפך, כאילו שאני צריך להוכיח שלא היו טלפונים. יגיע המשפט, יתנהל התיק, יתבסס על ראיות והמשטרה תצטרך להוכיח את זה".

חבר הכנסת גטאס סבור כי נעשה לו לינץ' תקשורתי, כבר אומרים "חבר כנסת בשירות הטרור", כשאני משוכנע במאה אחוז בצדקת כל מילה שאני אומר.

אתמול החליטה ועדת האתיקה להשעות את ח"כ גטאס לתקופה של חצי שנה מהכנסת, כאשר יותר לו להשתתף אך ורק בהצבעות במליאה, הוועדה קבעה עוד כי שכרו לא ייפגע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו