ירושלמים שימו לב: החל מהבוקר שביתה כללית בקווי 'אגד'

מדובר בשביתת אזהרה בת 24 שעות • בהודעה לנהגים נאמר, כי "כל שכירי 'אגד ירושלים' יקיימו החל ממחר ב-05:00 שביתה כללית וכי כל החניונים יהיו סגורים" • בהסתדרות מאשימים את 'אגד' בהפקרת נהגיה ובזלזול בציבור הנוסעים

תושבי ירושלים שימו לב!

החל ממחר בשעה 05:00 בבוקר יושבתו כל קווי 'אגד' ברחבי ירושלים, כאשר השביתה תתקיים למשך 24 שעות.

ב'הסתדרות' הזהירו כבר בתחילת שבוע כי "לאור התנהלות הנהלת 'אגד' שפוגעת בציבור הנהגים ובשל התרשלות המדינה בשמירה על בטחונה וקיומה של אגד כחברת ההסעות החשובה בישראל" בכוונתם לפתוח בשביתה.

בהסתדרות הבהירו כי היות ואין בכוונתם לשבש את חיי האזרחים בישראל, הרי שהשביתה שתוכרז תהיה 'נקודתית' ולא תכלול את כלל הערים.

יניב לוי, דובר ההסתדרות, הודיע הערב, כי "בהמשך להודעת ההסתדרות על השביתה בכל קווי אגד באזור ירושלים רבתי ביום רביעי (מחר, 4.1) – ולאחר שבשיחות שנערכו במהלך היום בין הנהלת החברה ונציגי משרד האוצר לא הגיעו הצדדים להסכמות – ההסתדרות מודיעה כי השביתה באגד בכל אזור ירושלים, תתקיים מחר כמתוכנן החל מהשעה 05:00 בבוקר. השביתה היא שביתת אזהרה בת יממה.

ממשרד האוצר נמסר בתגובה, כי "בין המדינה לאגד מתקיים מו"מ מזה למעלה משנה על הסכם 'סובסידיה'. (נוהל תשלום, המועבר על ידי הממשלה לצרכן הרוכש מוצר או שירות מסוים או ליצרן המייצר אותו ומטרתה להוזיל את מחיר המוצר), על אף שטרם הושגו הסכמות ועל מנת שלא לפגוע בשירות התחבורה הסדיר הגדילה המדינה את התשלומים שהעבירה לאגד בלמעלה ממיליון שקל".

"למרות שהמדינה הקדימה את המקדמות לחברה, השירות שניתן בירושלים על ידי אגד לא עלה בקנה אחד עם מחויבות החברה. צר לנו שבמקום לשפר את רמת השירות לאזרחים החברה בוחרת להשבית את הפעילות באזור זה על חשבון הציבור. אין בכוונת המדינה לחלק כספים שאינם מגיעים לחברה רק בשל איום השביתה".

http://www.jdn.co.il/news/israel/785336

בהודעה שנשלחה לנהגים על ידי 'מזכיר ועד ירושלים' לאחר ישיבת חברי הוועד נאמר, כי מחר יום רביעי כל שכירי אגד ירושלים בשביתה כללית וכי כל החניונים יהיו סגורים", בהודעה הובהר לנהגים כי "אין להגיע לסניפים, למוסכים ולעבודת המנהל – כל העובדים נשארים בבית ולהיות קשובים להודעות הוועד בלבד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אז זה סופי שיש מחר שביתה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו