נעצר חשוד בהסתה נגד הרמטכ"ל: "פעולת ראוה של המשטרה"

העצור, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, חשוד שהשמיע קריאות מסיתות נגד הרמטכ"ל במהלך הפגנה למען החייל היורה • עורך דינו, איתמר בן גביר: "הדברים שנאמרו נאמרו בסערת רגשות והחשוד מצר עליהם והביע חרטה בחקירתו"

ביום חמישי התקיימה מחאה ברח' קפלן בת"א בעקבות הכרעת הדין שניתנה בעניינו של החייל אלאור עזריה.

במהלך המחאה נשמעו קריאות הסתה נגד הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט. בעקבות קריאות ההסתה נפתחה חקירה ומשטרת ישראל החלה בפעולות זיהוי ואיתור של החשוד.

הערב (מוצאי שבת) נעצר חשוד בן 33 תושב ירושלים והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד בהסתה נגד הרמטכ"ל תוקף הערב את המשטרה. לדבריו "החשוד זומן ביום ראשון לחקירה והתכוון להגיע אליה, אולם בעקבות העצרת והעליהום התקשורתי נעצר הצעיר בפעולת ראווה של המשטרה" לדברי בן גביר, אין שום סיבה למעצר הצעיר.

עוד טען בן גביר: "מדובר בבחור נכה, מצבו אינו טוב, הוא הגיע לעצרת למען החייל אלאור אזריה ומחה על כך שהפקירו את אלאור הילד של כולנו. הדברים שנאמרו נאמרו בסערת רגשות והחשוד מצר עליהם והביע חרטה בחקירתו. יחד עם זאת, כאשר ערבים ישראלים איחלו לחיילי צה"ל למות, או הביעו שמחה על מות חיילים איש לא עצר אותם. הצעיר הגיע לעצרת, למען הצבא, למען העם,למען חייל קרבי שהפקירו בשדה הקרב. אין שום עילה למעצרו בפרט שהוא כאמור התנצל על הדברים. עצוב כי המשטרה פועלת ממניעים פוליטיים ותקשורתיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו