"המחבל הגביר מהירות ופגע באנשים; אנשים נלכדו תחת הגלגלים"

זמן קצר לאחר לאחר פיגוע הדריסה הרצחני בטיילת ארמון הנציב בירושלים מתחילות להצטבר העדויות מהתופת • צו איסור פרסום גורף הוטל על החקירה • העדויות המלאות ותיעוד מהזירה - בפנים

הטרור חזר לירושלים: ארבעה נרצחו ועוד 15 נפצעו בפיגוע דריסה בטיילת ארמון הנציב בעיר. עדכונים ודיווחים שוטפים תמצאו כאן.

עד ראיה לפיגוע הקשה סיפר: "ראיתי משאית שנוסעת במהירות רבה לעבר קבוצת ישראלים שעמדה בטיילת. הוא ממש התכוון לפגוע בהם. אחרי הפגיעה הראשונה הוא נסע ברוורס, הגביר מהירות ופגע בהם ובאנשים נוספים פעם נוספת".

פראמדיק מד"א, אהרון אדלר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו זירה מורכבת מאוד, משאית שפגעה במספר צעירים. יחד עם כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ועצירות דימומים ופינינו את הפצועים לבתי החולים בעיר".

יעקב קמינצקי מתנדב ביחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' שהגיע לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של קבוצת הולכי רגל שנדרסו ע"י משאית בטיילת ארמון הנציב. חלק מהולכי הרגל היו לכודים תחת למשאית ללא הכרה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה סיוע של צוותי כיבוי ומתנדבים נוספים עקב כמות גדולה של נפגעים. בסמוך למשאית היו פזורים מספר נפגעים נוספים במצבים קשה בינוני וקל".

פאראמדיקית מד"א חן לנדי שרון שהגיעה לזירה סיפרה: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, ראיתי משאית שפגעה בצעירים שירדו מאוטובוס סמוך לעמדת התצפית של ארמון הנציב, על הדשא סמוך לכביש שכבו כ 10 פצועים, חלקם לכודים מתחת למשאית. כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים"

בוידאו: זירת הפיגוע. צילום: מדברים תקשורת

צילומים: מדברים תקשורת
WhatsApp Image 2017-01-08 at 13.47.23WhatsApp Image 2017-01-08 at 13.30.46
WhatsApp Image 2017-01-08 at 13.56.11
WhatsApp Image 2017-01-08 at 13.58.24 (1)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברגע שהבג"ץ שולט על המחוקק אלו יהיו התוצאות
לא עכברה גנב

שמתים חיילים זה לא משנה העיקר נהיה מסודרים באו"ם………………………………………………

החיילים בורחים מפחדים לירות במחבל
ארבעה הרוגים וחמש עשרה פצועים
אבל חס ושלום אין קשר למשפט אזריה…
ימות המשיח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו