אייכלר: "הקב"ה משלם למדינת ישראל מידה כנגד מידה"

בדיון על החרמת תוצרת ישראלית בעולם, אמר ח"כ ישראל אייכלר לחברי הכנסת, כי הקב"ה משלם למדינה כנגד העוול שנעשה לציבור החרדי

בדיון על החרמת תוצרת ישראלית בעולם וההסתה בתקשורת העולמית נגד ישראל, התלוננו חברי כנסת על העוול שעושה התקשורת העולמית לתדמית הישראלית, כאשר ברשימת המדינות האפילות נמצאת ישראל לצד פאקיסטן ואיראן.

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ ישראל אייכלר, אמר בתגובה כי "כיהודי חרדי, שחי במדינה שהתקשורת ברובה הגדול כותבת עליו שקרים ועלילות בעוינות נוראה, חש מידה כנגד מידה שהקב"ה משלם למדינת ישראל בתקשורת העולמית את מה שהתקשורת הישראלית עושה ליהדות החרדית, לאותם ילדים בירושלים.

קרא עוד:

[postim]

"ה"נכבה" היה בתקשורת הישראלית ביום ירושלים. היה יום קינה על החרדים שכבשו את ירושלים, ענייה, מוזנחת, עוינת, אלימה – אילו עלילות דמים נאמרו על ירושלים בתקשורת הישראלית. אז מה, אתם רוצים שהתקשורת העולמית תהיה יותר הגונה כלפי מדינת ישראל מאשר התקשורת הישראלית כלפי היהודים החרדים?"

"אתם רוצים להיות במועדון המדינות הנאורות, ואתם נדחקים להיות פקיסטן ואירן. זה השכר שלנו על משתפי פעולה, אנשים מקרבנו עם אותה תקשורת עולמית, עם אותו חרם.

"מי יוצר את החרם נגד המוצרים של ההתנחלויות? אין לי שום טענה כלפי הערבים, אגב. מבחינת הערבים, הם צודקים במאה אחוזים. אין הבדל בין ההתנחלויות של 67' להתנחלויות של 48'. אני זוכר שרפול היה מונה 400 יישובים וכפרים שנהרסו והוקמו עליהם יישובים ישראליים. הערבי מבחינתו הוא צודק מאה אחוז.

"התשובה היהודית, שארץ-ישראל ניתנה לנו בתורה, והתורה היא חוקתנו, היא המכתיבה לנו, היינו יכולים לבוא לעולם ולומר: שקר בפיכם, עלילה בפיכם. אבל אם מדינת ישראל מכריזה שהיא לא קשורה לתורת ישראל; אם הבג"ץ הוא השליט. אמר פה היום השר בגין: אנחנו חיים לפי מצוות הבג"ץ; אם הבג"ץ לא מכיר בתורה וקובע שנימוקים דתיים הם נימוקים זרים למדינת ישראל – באיזו זכות באמת אנחנו יכולים לשבת על אדמתם, לא רק בגבעת האולפנה – ביפו, בחיפה, בקטמון?

"לכן אנחנו צריכים לחזור לבסיס. צריך להיות שלום בתוכנו, בקרבנו. אם לא יהיה שלום בין היהודים, ויהודים יצאו להעליל על מדינת ישראל ולארגן חרמות נגד מוצרי ההתנחלויות, התוצאה תהיה שהעולם יחרים את המוצרים של תל-אביב ושל חיפה לא פחות מאשר המוצרים בהתנחלויות".

אייכלר התייחס גם לתופעת המסתננים, ואמר כי במשך שנים מזהירים הדמוגרפים והכלכלנים באוצר, מפני ריבוי הילדים החרדים בארץ, שיגרמו לקריסה כלכלית. שלח להם הקב"ה מאות אלפי עובדים זרים ומסתננים מאפריקה המגיעים כחולות נודדים, ללמדנו, שכל מי שאינו רוצה ילדים יהודיים בירושלים, יקבל ילדי זרים בתל אביב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צודק, חזקת אותי הרב אייכלר

הכל טוב ויפה אבל מי שומע את זה מחוץ לאתר חשוב זה??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו