דיווח: פרשת הצוללות תעבור בקרוב מהליך של בדיקה ל'חקירה פלילית'

היועץ המשפטי הורה למשרד הביטחון לעצור את 'החקירה הפנימית' בה החלה עם התפוצצות הפרשה, בשל חשש לשיבוש החקירה - בשלב זה ראש הממשלה איננו חשוד בפרשה

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הנחה הערב את משרד הביטחון לחדול מהליך הביקורת והבדיקה הפנימיים בו פתחה עם התפוצצות הפרשה.

העיתונאי ברוך קרא מדווח, כי ההוראה מגיעה בשל התקרבות השלב בו יורה מנדלבליט על מעבר מסטטוס של 'בדיקה' לפתיחה ב'חקירה פלילית' נגד מעורבים בפרשה.
לדבריו, "מדובר בזמן קריטי שהוא לקראת הכרעה של פרקליט המדינה, ולכן צריך למנוע שיבושי חקירה".

החשד הנבדק הוא, כי בכירים במערכת הביטחון שעסקו ברכישת ציוד צבאי מחברות בחו"ל, גרפו לכיסיהם כספי שוחד בהיקפים גדולים.

שמו של מפקד חיל הים לשעבר האלוף אליעזר צ'ייני מרום הוזכר כמי שנחקר גם הוא בפרשה. פרקליט המדינה שי ניצן צפוי בקרוב להודיע באופן רשמי על המעבר לחקירה פלילית בפרשה.

נכון לעכשיו חרף ההבטחות מצד פוליטיקאים שונים כי פרשת 'תיק 3000' תהיה ה-פרשה שתביא את כהונת נתניהו לרגע האמת, נראה כי ראש הממשלה עצמו כלל לא היה מעורב בהליך המדובר, וכי השם הקרוב ביותר בסביבת נתניהו שנקשרה לנושא הוא של פרקליטו עו"ד דוד שמרון.

כזכור, לפני כשבועיים חזר ח"כ הראל מרגלית מביקור בגרמניה, לשם נסע כדי "להתחקות אחר עקבות שיובילו לחשיפת מידע נוסף בפרשה", לדבריו, הוא נפגש עם גורמים שונים הקשורים לפרשת הצוללות, ביניהם עם נציגים הקשורים לחברת "טיסנקרופ" הגרמנית, וחזר עם קלסרים עבי קרס אותם מיהר להפקיד בידי היועה"מ לממשלה, תוך שהוא מבטיח כי לכשיתגלו הפרטים האדמה תרעד.

מסתמן: פרשת הצוללות תהפוך לחקירה פלילית בשבוע הבא

תיק 3000: יעלון העיד במשטרה נגד נתניהו בפרשת הצוללות

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יהיה כלום כי אין כלום ולא היה כלום
תעשיית הכלום מייצרת כל היום עוד ועוד כלום
על ידי אנשי כלום המעבירים את זמנם וזמן אחרים בכלום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו