נפטר הגאורגי שהוביל את קמפיין ההתרמה של עזר מציון

ארגון עזר מציון מעדכן בצער רב על מותו של יוסף קרכילי, אחד ממובילי מבצע ההתרמה הנערך היום למען גיוס דגימות מח עצם. בפנים: מודעה מתוך הקמפיין

ארגון עזר מציון מעדכן בצער רב על מותו של יוסף קרכילי (54), אחד ממובילי מבצע ההתרמה הנערך היום למען גיוס דגימות מח עצם.

יוסף קרכילי, אב ל-2 ילדים, בן העדה הגאורגית, חלה בסרטן הדם ונפטר לפני זמן קצר בבית החולים וולפסון. בשמונה החודשים האחרונים נאבק באומץ רב וקיווה מאוד שימצא לו  תורם מח עצם.

"אנחנו נרעשים מהסמליות והאכזריות בכך שאנו נאלצים להיפרד דווקא היום וכל כך מוקדם מיוסף", אמרה ד"ר ברכה זיסר, מנהלת מאגר מח העצם הלאומי של עזר מציון. "למדתי להכיר את יוסף לאורך החודשים האחרונים, הוא היה אדם אמיץ ותאב חיים. לצערי, הפעם, לא הספקנו לסייע".

מבצע האיסוף נמשך

זיסר ציינה כי "בצער רב, בקושי ובהרכנת ראש, המבצע שלנו יימשך היום, ומותו של קרכילי רק ממחיש עד כמה תרומת עם ישראל למאגר מח העצם היא קריטית. אני מוסרת את תנחומיי הכנים למשפחה וקוראת לעם ישראל להגיע בהמוניו לתחנות ולסייע לנו בתרומות למימון בדיקת הדגימות. מותו של יוסף, דווקא היום, ממחיש עד כמה חשוב שתבואו היום".

עוד אמרה כי "חשוב לציין כי יש לנו רשימה ארוכה של חולים בני העדה הגאורגית שעדיין ממתינים לתורמים, ולכן אנו קוראים לבני העדה להמשיך ולהגיע לתחנות ההתרמה".

אייל גור, שמנהל עבור עזר מציון את הקמפיינים, מסר כי הדבר החשוב ביותר כרגע, מעבר להגעה לתחנות הבדיקה, זה להרים תרומה לבדיקה מהירה של כלל הבדיקות. לדבריו, "עלות בדיקה של דגימה אחת היא 250 שקל, ואנו זקוקים לכל שקל, כדי לבדוק דגימות רבות יותר, שיגדילו את הסיכוי להציל חיים".

לתרומות – שיחת חינם: 1-800-236-236

מתוך הקמפיין של עזר מציון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו