דרעי על המסית מקריית יובל: ההתנצלות שלו לא מקובלת

למרות התנצלותו של יו"ר המנהל הקהילתי בקריית יובל לאחר שהוקלט מתבטא "הרעיון שלנו הוא לחנוק את החרדים, כך הם יברחו מהר מהשכונה", מסרב שר הפנים להתרשם ואומר: "חייבים להחזיר את השקט לשכונה ולתת לכל אחד לקנות דירה בקריית יובל"

"הרעיון שלנו הוא לחנוק את החרדים, כך הם יברחו מפה מהר מהשכונה". כך נשמע אתמול יחיאל לוי, יו"ר המנהל הקהילתי בקריית יובל בהקלטה מזעזעת שנחשפה אתמול בתחנת הרדיו הצבאית.

בהמשך, לאחר מספר תגובות חריפות שנשמעו במערכת הפוליטית, כולל של נשיא המדינה ראובן ריבלין, הוא התנצל. "דברי הוצאו מהקשרם והאמירה כי יש לחנוק את החרדים לא משקפת את עמדותי", טען לוי.

אך השר אריה דרעי, שהיה בין הדורשים לפטרו, מסרב להתרגש. "הכתובת הייתה על הקיר", אמר בראיון למורשת. "ההתנהגות של יחיאל לוי הייתה חריגה ולמרות המאמצים להרגיע את הרוחות בקריית יובל, המנהל הקהילתי דחף לפרובוקציות מיותרות".

לדברי שר הפנים ויו"ר ש"ס, "הוא עשה זאת כדי לדחוק את החרדים החוצה וטוב שהקליטו אותו ואני מברך את גל"צ על כך. אי אפשר להשאיר אותו אפילו שעה נוספת, ההתנצלות שלו לא מקובלת סופו מוכיח על תחילתו וחבל בכלל לדון בכך".

דרעי הוסיף כי "עד היום טענו שהוא מקצועי והנה הוכח מה מטרתו שם". שר הפנים סיים בקריאה: "חייבים להחזיר את השקט לשכונה ולתת לכל אחד לקנות דירה בקריית יובל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו