פיגוע דקירה בתוך בית – המחבל נורה ונהרג

גל הטרור נמשך, הפעם עם תגובה הולמת שחיסלה את המחבל: מחבל פלסטיני נכנס לבית בחוות מור שבדרום הר חברון כשהוא חמוש בשני סכינים • הוא דקר ופצע באורח קל את אחד השוהים בבית, שבתגובה שלף את נשקו וירה במחבל, שמותו נקבע במקום

גל הטרור: אזרח ישראלי כבן 33 הותקף היום (רביעי) על ידי מחבל חמוש בסכין שחדר לביתו בחוות מור שבדרום הר חברון. התושב המותקף ירה במחבל וניטרל אותו. כעבור זמן קצר המחבל מת מפצעיו.

המחבל חדר לתוך הבית ולאחר שנוטרל נמצאו על גופו שני סכינים. התושב שנפצע קל מאוד לא נזקק לפינוי לבית החולים. התושבים באזור התבקשו להיכנס לבתים. סריקות כעת נערכות לשלילת הימצאות של מחבל נוסף בשטח.

מדוברות מד"א נמסר על גבר שנפצע באירוע דקירה בדרום הר חברון. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי כשהוא דקור בגפיים. כאמור, כוחות ההצלה קבעו במקום את מותו של המחבל.

חובש בכיר במד"א, שמואל קורן, שטיפל בפצוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע בהכרה מלאה ומתהלך במקום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה כשמצבו קל ויציב".

מחקירה ראשונית עולה כי בעל החווה שמע קולות חשודים ויצא החוצה מביתו שם נתקל במחבל החמוש, הוא נכנס לביתו כדי לקחת את אקדחו אז המחבל חדר לסלון הבית ושם נורה על ידי בעל החווה לעיני המשפחה ששהתה בבית.

אדם שהגיע למקום הפיגוע מיד לאחר התרחשותו סיפר על השתלשלות האירועים כפי ששמע מפי הפצוע: "בעל החווה יצא מחוץ לקרוואן כי הוא שמע רעשים. בחוץ הוא פגש מחבל עם שני סכינים. הוא נכנס חזרה לקרוואן כדי לקחת את האקדח שלו והמחבל נכנס בעקבותיו. בעל החווה ביצע ירי לנטרול המחבל בתוך סלון ביתו, כשבבית נמצאים גם אשתו ובנו התינוק".

התושבים בטנא עומרים שבדרום הר חברון התבקשו להיכנס לבתים וסריקות נערכות באזור כדי לשלול הימצאות של מחבל נוסף בשטח.

צפו בתמונות מהזירה: צילום: דוברות הר חברון

img102769

762063512742688640360no

762063425871274640360no

762063620823092640360no

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו