תעלומה: להיכן נעלם כסאו המיתולוגי של מרן הרב עובדיה?

תעלומה: כסאו המיתולוגי של מרן הגר"ע יוסף עליו יושב ומגיד את השיעור השבועי מידי מוצאי שבת נעלם מבית הכנסת היזדים בירושלים

צער ועגמת נפש עמוקה בקרב מקורבי מרן הגר"ע יוסף שליט"א וגבאי בית הכנסת 'היזדים' (תפארת ירושלים) שבשכונת הבוכרים בירושלים בעקבות היעלמותו של הכסא המיתולוגי על יושב מרן ומוסר את השיעור המסורתי מזה עשרות בשנים מידי מוצאי שבת.

קרא עוד:

[postim]

הכסא עשוי מעץ מראהו מפואר ומרהיב ביופיו, גבאי בית הכנסת גילו השבוע לתדהמתם כי הכסא אינו במקומו הקבוע, כל נסיונות החיפוש בכל מקום אפשרי בו הוא יכול להימצא עלו בתוהו, כך פורסם הבוקר בביטאון ש"ס השבועי – 'יום ליום'.

גבאי בית המדרש דורשים מהציבור לפקוח עיניים וכל היודע דבר על מקום הימצאו של הכסא, או ששמע על כסא העומד למכירה מתבקש להודיע לגבאי בית המדרש.

מתפללי ביהכנ"ס ומשתתפי שיעורו השבועי של מרן הרב עובדיה אומרים, כי מדובר במעשה נפשע בוודאי גנב זאת אדם חסר לב ורגש, הכסא הזה עליו יושב מרן עשרות בשנים ומרביץ תורה לאלפים ברחבי הארץ והעולם, גרם לאווירה של קדושה בבית הכנסת, כעת בהעדרו אנו חשים כאב וחלל עצום, ובנוסף שווייו מוערך בעשרות אלפי שקלים גם כי מרן ישב עליו, וגם החומרים מהם הוא מורכב עץ וריפוד יוקרתי ביותר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כסאו של מרן הגר"ע יוסף נמצא! בשעה האחרונה התברר כי כי הכסא לא נגנב אלא הושאל בהסכמתו של אחד הגבאים. הפרסום שנגנב נובע בשל חוסר תיאום בין הגבאים.

יהודי פשוט, תודה על העדכון!
הרגעת אותנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו