שערוריה: יהודי הותקף ע"י נוצרים ברובע היהודי – ונעצר

תושב הרובע היהודי, אב ל-6 ילדים, הותקף באכזריות ע"י נוצרים שערכו במקום תהלוכה דתית. כתוצאה מהתקיפה דימם התושב, אך לתדהמתו המשטרה עצרה אותו ושחררה את תוקפיו. "המשטרה מאשימה ישר את היהודי ומסייעת לעבריינים אלימים לחמוק מהדין"

תושב הרובע היהודי כבן 35, חרדי, נשוי ואב ל-6 ילדים, אשר נסע באופנים בסמוך לביתו היום (א') בשעות הבוקר, הותקף קשות בידי קבוצת נוצרים אשר ערכו תהלוכה דתית במקום.

לטענת הנוצרים בעת שעברו ליד התושב הוא ירק לעבר הקרקע דבר אשר לטענתם פגע ברגשותיהם, בתגובה החלו כמה ממשתתפי התהלוכה לתקוף קשות את התושב במכות קדשות. כתוצאה מהתקיפה החל התושב לדמם ורק לאחר שעוברי אורח במקום הגנו עליו וחילצו אותו מהתוקפים הופסקה האלימות כלפיו.

לתדהמת התושב, שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו בעוד שהשוטרים משחררים את התוקפים לדרכם. התושב נלקח לתחנת המשטרה במרחב דוד, תוך שהוא מדמם מראשו ומפיו.

עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו אשר הגיע לתחנת המשטרה לסייע לעצור תוקף את המשטרה על המעצר "שוב אנו עדים לאוזלת היד של המשטרה כלפי ביטחונם האישי של התושבים היהודים בעיר העתיקה בירושלים. לא יתכן כי בכל אירוע בו מעורב יהודי ושאינו יהודי, משטרת ישראל תטיל את האשמה על היהודי ותראה בו כאשם." אמר.

לדברי עו"ד פילץ "מדיניות זו של המשטרה פוגעת קשות בביטחונם האישי של היהודים בעיר העתיקה, ומסייעת לעבריינים אלימים להתהלך חופשי ולהתחמק מלתת את הדין על מעשיהם." פילץ הוסיף כי "בחקירתו הביע מרשי מחאה נמרצת על האפליה הקשה ועל הפקרת ביטחונו וכן הגיש תלונה כנגד התוקפים. בכוונתנו שלא לשתוק על עוול זה ולדרוש תשובות בנושא מהגורמים הממונים על אכיפת החוק באזור".

בארגון חוננו הוסיפו כי אם התושב לא ישוחרר בזמן הקרוב בכוונתם לפנות בבקשה דחופה לבימ"ש בעניין.

צילום אילוסטרציה: פלאש 90

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יימח שמם של הנוצרים ושל המשטרה הארורה!

להיות עם חופשי בארצינו

אני רואה את הנוצרים מסתובבים בינותינו עם הצלב הטמא עליהם,
וזה מזעזע אותי האדישות.
בשם הסמל הזה נרצחו מיליוני יהודים ולא יהודים ברחבי העולם כולו. במשך מאות שנים.
והיום מתייחסים לסמל הזה כאל משהו שצריך לכבד.
אני מתכוון לאחינו החילוניים, שיש להם סבלנות וכבוד לכל הדתות מלבד ליהדות.
הרי אם "נאורים" אנחנו, הסמל הזה מסמל את שיא הפרימיטיביות, והחושך. פולחנים ורצח.
מחיקת זכויות אדם, ושלילת חירות,
זה שצאצאי הפושעים הנאלחים עוטים על עצמם, פרצוף מתחסד, ועשו שינוי קוסמטי לדת "הרחמים", כדי שתראה יפה יותר בעולם המתקדם, לא אומר שאכן זה כך.
מי שמסתובב באירופה וברוסיה, במקומות הפחות מוכרים לתיירים, פוגש אלפי מאמינים נוצרים, שבכיף היו ממשיכים את שאבותיהם נושאי הצלב עשו.
אתה רואה את השנאה והתיעוב כלפי לא מאמינים, את היריקות שלהם. והם גם עדיין מאמינים באותם עלילות שאנו מכירים מהספרים ומההיסטוריה.

"בתגובה החלו כמה ממשתתפי התהלוכה לתקוף קשות את התושב במכות קדשות".
מה זה 'מכות קדשות'?
הכוונה למכות קדושות?
לגוף העניין:
כמובן שאין שום צידוק לאלימות,
אבל,
מי שיורק לעבר אחרים, שלא יבוא בטענות.
בשפת הילדים:
נכון שהוא 'החזיר יותר',
אבל אתה התחלת.

לאוריאל, אתה צודק בדוגמא שהבאת.
כי ילדים מגיבים ליריקות במכות.
אתה אישית גם היית תוקף פיזית, מי שיורק על הריצפה לידך?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו