יועצו של ח"כ הרצוג על גיוס בני הישיבות: "הכל ספינים"

יועצו של ח"כ בוזי הרצוג מגלה לJDN כי נסיון החקיקה לגייס חרדים הוא ספין במטרה לקושש קולות פוליטיים, לדבריו אין סיכוי שהחוק יכפה גיוס על בני"ש

יועצו של שר הרווחה לשעבר והח"כ בהווה יצחק הרצוג (העבודה), אייל שוויקי, מגלה לJDN כי "כל הוועדה לשוויון בנטל, לא באה אלא להצדיק מלחמה בחרדים, בכדי לקושש קולות פוליטיים ככל האפשר".

קרא עוד:

[postim]

לדבריו של שוויקי, אין סיכוי שיעבור חוק משמעותי שיכפה גיוס על בני ישיבה. מוסיף ומטעים כי עמדת השר לשעבר, נכדו של הרב הראשי הרב יצחק הרצוג זצ"ל, הינה כי יש לחלק את המכסה: חצי מבני הישיבות יגויסו וחצי מהם יוותרו בלימוד בישיבה. הרצוג, לטענתו, שומר מסורת ומתפלל בשבת בבית הכנסת.

הדברים נאמרים ברוח הסערה האחרונה אודות שמועות על תזזיות שחלו בוועדת קש"ב, ולפיהן הולכים לקצץ דרמטית בתקציבי הישיבות, וכי החילונים נלחמים מלחמת חורמה על כך. הדבר הזה מחזק את התובנה לפיה העיסוק העיקרי של וועדת קש"ב הוא עיסוק כלכלי גרידא, לקצץ בתקציבי הישיבות ולהביא הון עתק המגיע למאות מיליונים למדינה.

במקביל, שוקדים באחרונה בקרב גורמים ב'עדה החרדית' על עצרת ענק שתתקיים בקרוב בכיכר השבת, בנוכחות רבנים וראשי ישיבות משלל החוגים שיביעו זעקה אדירה לנוכח הגזירות האחרונות. גורמים מיליטנטים יותר מארגנים הפגנות ענק מול הבית הלבן אשר בוושינגטון.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סחטנות לשמה

כל יהודי חייב להתפלל שתבוטל מדינת הציונים הארורים ימח שמם בלא שזה יגרום נזק לאף יהודי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו